logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Поєднати роботу і навчання? Легко!

Загальна інформація

Успішні студенти встигають і попрацювати, і здобути практичні навички, і знайти цікаві та корисні знайомства. Вже традиційно студенти Київського національного торговельно-економічного університету та члени клубу ТРОС у співпраці з Retail Platforma брали участь в організації та проведенні двох конференцій: "Эксплуатація торговельного центру: економія та ефективність", яка відбулася 19 червня в Академії ДТЕК та "Marketing & Loyalty Conference-2018", що пройшла 20 червня в КВЦ "Парковий".

Питання експлуатації торгівельних центрів є надзвичайно важливими з кількох точок зору:

  • безпека відвідувачів;
  • ефективне використання простору для збільшення прибутку тощо.

Тому на першій конференції розглядали такі питання:

  1. Кейси щодо зниження витрат на комунальні послуги. Рішення для інженерних систем (вентиляції і кондиціонування, водопостачання, опалення, каналізації, електричні мережі тощо).
  2. Модернізація і реконструкція інженерних систем торгового центру.
  3. Розумні рішення для ТРЦ. Автоматизація робочих процесів за допомогою АСДУ, BMS та інших систем.
  4. Технології та рішення, що дозволяють збільшити прибутковість підприємства.
  5. Аутсорс або власне обслуговування. Які послуги в галузі експлуатації ТРЦ в Україні надають якісно. Рівень фасиліті менеджменту в Києві і регіонах.
  6. Людський фактор. Підвищення ефективності роботи персоналу.
  7. Досвід використання альтернативних джерел енергії в торговій нерухомості. Як порахувати ефективність.
  8. Слідом за законом "Про відходи". Сортування і переробка сміття в ТРЦ.

Але сьогодні в ритейлі основну роль грає не місце, не товар, а споживач. Тому конференція "Marketing & Loyalty Conference-2018" була присвячена саме правильній організації роботи зі споживачами. Адже споживач - серце ритейл-бізнесу, і шлях до серця покупця – це комплексний процес, що охоплює базові стратегії, нові технології і основні маркери аналізу й оцінки лояльності клієнта. Успішний ритейлер сьогодні зобов'язаний забезпечити клієнту однаково високий рівень сервісу в усіх точках взаємодії і вміти робити правильні персоналізовані пропозиції.

Тому студенти і члени клубу ТРОС отримали багатосторонній досвід: адміністрування, спілкування з клієнтами, маркетингові та ритейл новинки. Це відкриває нові можливості для подальшого розвитку та працевлаштування. 

19.06.2018
456287
1277
остання редакція 02.07.2018
Vega