logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

"Барвуємо життя солодким щастям" - виїзне заняття до "Київського БКК"

Загальна інформація

"Барвуємо життя солодким щастям" – гасло виробничого підприємства, колектив якого гостинно зустрів студентів та викладачів КНТЕУ.

10 жовтня 2018 року студенти факультету торгівлі та маркетингу, викладачі кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю та спеціалісти Центру розвитку кар’єри відвідали одне з найстаріших виробничих підприємств України – "Київський БКК" (бісквітно-кондитерський комбінат). Стратегія підприємства полягає в збереженні давніх традицій, ексклюзивних розробок і рецептур, дотриманні найвищих стандартів якості та впровадженні нових мотиваційних програм для персоналу. Особливі очікування  покладаються на молодь, як на трансформаторів прогресивних знань, отриманих в міжнародних компаніях.  

Майбутні фахівці з якості дізналися, що для підтримки високого рівня безпечності продукції, яка випускається на підприємстві, використовують багатоступеневу систему контролю, що охоплює: контроль  вхідної сировини; оперативний контроль на кожному етапі виробничого процесу; контроль готової продукції. Це забезпечується власними сертифікованими бактеріологічними та фізико-хімічними лабораторіями, де проводиться до 50 експертиз щодня.

Цікавою була також презентація керівника комерційного відділу компанії, який зазначив, що для успішного ведення бізнесу співробітники комерційного відділу мають володіти психологічними навиками, як-от  імпатія й емоційний інтелект.

Майбутні спеціалісти з логістики дізнались про умови зберігання під час доставки продукції (до Об’єднаних Арабських Еміратів  продукція надходить у замороженому вигляді) та шляхи транспортування.

Наприкінці зустрічі відбулася екскурсія виробничими цехами, під час якої студенти безпосередньо ознайомилися з процесом виробництва.

І насамкінець була дегустація солодкої продукції підприємства.

Центром розвитку кар’єри досягнуто домовленостей з керівництвом компанії щодо укладання договорів про співпрацю та проходження практики студентів.

Дякуємо колективу "Київського БКК" за надану можливість відчути і побачити, як працює бізнес.

"Київський БКК" виробляє близько 20 тон якісних кондитерських виробів на добу. В асортименті БКК більше 70 позицій кондитерських виробів, зокрема відомі торгові марки, як-от торти «Грильяжний глазурований», «Празький з вишнею», «Хрещатий яр», «Київські каштани», тістечка «Заварні з кремом», «Бизквітно-кремові» та «Трюфельні».
БКК сьогодні - це більше 600 професіоналів, які щиро люблять свою справу.
Десерти торгової марки БКК реалізуються в усіх національних торговельних мережах України, а саме: «АТБ», «Ашан», «Білла», «Бруснічка», «Варус», «Велика Кишеня», «Метро», «Новус», «Сільпо», «Таврія», «Фора», «Фуршет», «Еко-маркет»,«Fozzy». Компанія також співпрацює з дистриб'юторами, оптовими та роздрібними покупцями по всій Україні. Крім того, продукція БКК експортується в Європу, Північну Америку та країни Близького Сходу.

10.10.2018
42265
1528
остання редакція 28.05.2019
43220