logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фахівці ТЦ "МЕТРО" поділилися практичим досвідом зі студентами КНТЕУ

Загальна інформація

Поступово оволодіваючи таємницями проектування організацій та їх розвитку на різних сегментах ринку, студенти – майбутні менеджери з великим задоволенням беруть участь у виїзних заняттях, щоб побачити практичні аспекти їх роботи з іншого боку, зазвичай закритого для звичайних покупців та отримати цікаву інформацію. Саме тому 17 жовтня 2018 року студенти першого та четвертого курсу КНТЕУ спільно із викладачем кафедри менеджменту Катериною Кандагурою здійснили виїзне практичне заняття з дисципліни "Теорія організації" в один з найбільших міжнародних операторів роздрібної та дрібнооптової торгівлі – ТОВ "МЕТРО Кеш енд Кері Україна". Підприємство належить одній із найбільших міжнародних торговельних компаній світу – METRO GROUP, що об’єднує оптові та роздрібні торговельні компанії зі штаб-квартирою у Дюссельдорфі (Німеччина). "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" є найбільшим німецьким інвестором в Україні. Майже 300 тис. її співробітників працюють в понад 2100 магазинах компанії у 32-х країнах Європи, Африки та Азії.

Студенти КНТЕУ мали змогу поспілкуватися з директором ТЦ "МЕТРО" Сергієм Бурсаковим, що знаходиться на проспекті П. Григоренка, 43, отримати певні знання у сфері організації та відбору персоналу, розміщенні товарів з метою збільшення продажу та прибутку в даній мережі. Фахівець наголосив, що значну роль підприємство приділяє навчанню своїх співробітників та "вирощуванню" власних кадрів до рівня топ-менеджерів. Система навчання в METРO є багаторівневою, для кожної категорії співробітників існує свій варіант навчальної програми, що містить навчання в корпоративному університеті компанії (House of Training) і розвиваючих програмах (METRO Development Program) для перспективних менеджерів та фахівців підприємства. Відвідувачам також була надана можливість оцінити територіальне розташування, зручність та практичність супермаркету.

Особливу зацікавленість у відвідувачів викликала історія створення торговельної компанії, яка бере свій початок із 1964 року. В Україні 20 серпня 2003 року "METRO Cash & Carry" відкрила свій перший магазин в Києві на Теремках. За час роботи в Україні компанія "МЕТРО Кеш енд Кері" інвестувала 545 млн євро у свій розвиток та створила 7600 нових робочих місць. На сьогодні в Україні працює 29 торговельних центрів METRO у 20 містах та 4 "METRO Бази".

Підсумовуючи результати екскурсії, хотілося б подякувати директору ТЦ Сергію Бурсакову та всьому колективу ТЦ МЕТРО за змістовно проведений час та отримані екскурсантами нові знання та позитивні емоції, а керівництву університету – за надану можливість проведення виїзного практичного заняття!

17.10.2018
42265
1534
остання редакція 18.10.2018
42265