logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
Київський національний
торговельно-економічний
університет
logo
Київський національний
торговельно-економічний
університет
img

Майстер-клас в межах проекту Business2Students від Олександра Кучерука

Загальна інформація

Продуктивний ранок – запорука гарного дня! Саме такий ранок чекав на студентів 23 жовтня 2018 року, адже в KNUTE HUB пройшов черговий майстер-клас в рамках проекту Business2Students.

До університету завітав особливий гість – Олександр Кучерук. Не дивлячись на свій молодий вік, Олександр має більше 8 років досвіду у маркетингу, а саме:

  • Керівник освітнього проекту "СУПЕРЛЮДИ" в рекламному агентстві Fedoriv
  • Проводив навчання по презентаціях для: Philip Morris, Borjomi, Pepsi Co, Axa, Be-it, EBA, Dyckerhoff, etc. Працював над запуском Windows 10 і Office 2016 Україна.
  • Digital marketing manager в рітейл-департаменті Microsoft: запустив успішні проекти з Rozetka, Moyo і іншими мережами. Працював маркетологом продуктів Office і Windows.
  • Керував рекламними проектами ТРК "Люкс (Люкс ФМ, Канал 24 та інші медіа - ресурси). Займався розробкою та реалізацією рекламних кампаній на ТБ, радіо і в інтернеті. Загальна сума проектів більше 2 млн.грн.
  • Працював над проектом "Головний годинник країни", годинник зворотного відліку до Євро - 2012. Спікер Українського форуму маркетинг-директорів.
  • викладає в LABA

Розпочала захід перший проректор Наталія Володимирівна Притульська, яка зазначила, що такі молоді і успішні спікери здатні надихнути студентів та стимулювати до саморозвитку буквальзно з цієї ж хвилини!

Незмінним модератором виступила Наталія Дмитренко – засновниця проекту та маркетинг-директор компанії Arricano.

Організаційну підтримку проекту здійснює Центр бізнес-тренінгу.

Зустріч була надзвичайно пізнавальною та продуктивною. Спікер поділився власним досвідом побудови успішної кар’єри, розказав, як будучи студентом, вже працювати над своїм резюме.

Студенти активно задавали питання, а найвлучніші з них отримали призи від партнера заходу компанії Watsons.

23.10.2018
42265
129
остання редакція 24.10.2018
42265