logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з проблем інтеграції теорії та практики реклами в Україні.

Загальна інформація

  16 грудня 2009 року у Київському національному торговельно-економічному університеті відбулася ІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція "Реклама в Україні: інтеграція теорії та практики". 
Пленарне засідання відкрила доповідь ректора КНТЕУ професора Мазаракі А.А., що була присвячена питанню соціальної відповідальності у сфері реклами.
   Актуальні питання теорії та практики реклами було розглянуто у пленарних доповідях: голови Спілки рекламістів України професора кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ Ромата Є.В., виконавчого директора Всеукраїнської рекламної коаліції Лазебника М.Р., виконавчого директора Української асоціації Інтернет-реклами Заблоцького А.В., заст. головного редактора журналу "Маркетинг і реклама", референта Спілки рекламістів України Пирогової Т.А., управляючого партнера Маркетинг-групи OS-Direct Горєлої Л.В., генерального директора компанії Publicity Creating Курейко В.В. 
У своїх доповідях учасники конференції порушували питання соціальної відповідальності у сфері реклами, ролі політичної реклами в системі політичного маркетингу, стану рекламно-комунікаційного ринку України у 2009 році та перспективи його розвитку, сучасних тенденцій розвитку ринку реклами та ринку Інтернет-реклами, зокрема проблем розвитку соціальної реклами в Україні, проблем сучасного розвитку українського ринку PR та директ-маркетингу, роль системи освіти у формуванні кваліфікованих кадрів рекламної галузі.
   На конференції були присутні проректор з наукової та навчально-методичної роботи КНТЕУ Притульська Н.В. та декан факультету економіки менеджменту і права Гуляєва Н.М. 
   У конференції взяли участь студенти та викладачі вищих навчальних закладів: КНТЕУ, ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського, ЧТЕІ КНТЕУ, Одеського Міжнародного гуманітарного університету, Інституту міжнародних відносин. 
   На секційних засіданнях "Актуальні проблеми розвитку рекламно-комунікаційного ринку України" та "Інтегровані маркетингові комунікації: розвиток рекламних засобів", в рамках роботи конференції особливою увагою була відмічена доповідь ст. викладач ДонНУЕТ ім. Михайла Туган-Барановського Вороніної Г.О. на тему "Особливості рекламування товарів для дітей". 

   Результатом обговорення доповідей та дискусій учасниками конференції стали рекомендації: 
- громадським професійним організаціям рекламістів в Україні визначити своєю метою допомогу в підготовці кваліфікованих кадрів для рекламно-комунікаційної галузі та активізувати діяльність в цьому напрямку з представниками вищих навчальних закладів, викладачами та дослідниками;
- здійснити оновлення існуючих стандартів рекламної діяльності щодо дотримання рекламістами норм етики та добросовісної конкуренції в межах ситуації на рекламно-комунікаційному ринку, що суттєво змінилась із часів прийняття попередніх документів;
- рекламодавцям та рекламістам підвищити рівень власної соціальної відповідальності.



Зав. кафедри маркетингу та реклами В.В. Ортинська

18.12.2009
annzo
2036
остання редакція 18.12.2009
23