logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Чемпіонська команда КНТЕУ

Загальна інформація

  9 грудня 2009 р. у Харківському національному економічному університеті у межах заходів, присвячених 80-річчю навчального закладу, відбувся ІІІ Всеукраїнський студентський конкурс PR-проектів "Золотий компас". Цього разу форум був присвячений ринку страхових послуг. Організували конкурс кафедри філософії та політології та управління фінансовими послугами ХНЕУ. Керівник проекту - кандидат філософських наук, доцент ХНЕУ Олексій Кононов. 
У заходах брали участь представники Київського національного торговельно-економічного університету, Харківського національного економічного університету, Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут", Харківського національного університету ім. В.Каразіна, Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара.
До складу журі було запрошено провідних фахівців у сфері паблік рилейшнз та страхування, представників провідних ЗМІ України.
   Фахівці відомої страхової компанії "ІНГО Україна" надали можливість студентам виконати цілісний та системний проект. Вони забезпечили необхідною інформацією. Саме тому представлений PR-проект щодо підтримки вітрильного спорту в Україні вирізнявся вишуканістю та практичною спрямованістю. 
Серед завдань, які виконали студенти, - презентаційний фільм про страхову компанію "ІНГО Україна" (відповідно до ключових маркетингових характеристик), розробка PR-проекту із зазначенням його мети, завдань, цільової аудиторії, використаних засобів та анонсуючих матеріалів: новинний сюжет на 5 каналі, написання прес-релізу та статті для друкованого ЗМІ.

   У Харкові КНТЕУ представляла студентська команда у складі: 
Вапнічної Анни, 5 курс, 9 група ФЕМП;
Гуравова Олексія, 4 курс, 5 група ФЕМП;
Пінчука Дениса, 5 курс, 17 група ФЕМП;
Юхимчук Дарини, 4 курс, 9 група ФФБС.

   Наукове керівництво проекту здійснювали кандидати економічних наук, доценти кафедри фінансів Віктор Тринчук та Тетяна Ротова. 

   У загальному командному заліку представники нашого університету посіли друге місце, проте із семи номінацій Всеукраїнського конкурсу PR-проектів "Золотий компас" студенти КНТЕУ отримали чотири дипломи: 
1. Найкращий презентаційний сюжет.
2. Найкращий прес-реліз.
3. Найкращий ведучий прес-конференції - Денис Пінчук.
4. Найкращий доповідач - Анна Вапнічна.
Доценти кафедри фінансів В.Тринчук та Т.Ротова

22.12.2009
annzo
2867
остання редакція 22.12.2009
23