logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна науково-практична конференція “Журналістика та реклама: вектори взаємодії”

Загальна інформація

19 березня 2019 року в Київському національному торговельно-економічному університеті відбудеться Міжнародна науково-практична конференція “Журналістика та реклама: вектори взаємодії”.

ПРОГРАМА

Інформаційний лист

Information letter

Адреса: Кіото, 21 Ауд. Д-221

Початок о 10:00

На конференції передбачається робота за такими напрямами:

  • Журналістика та реклама: стан і перспективи розвитку
  • Масові комунікації: теорія та методологія
  • Сучасні тенденції формування розвитку рекламного бізнесу в Україні та у світі
  • Медіологія: синергетичний вимір інформаційно-цифрового суспільства
  • Інноваційні підходи та стратегічні перспективи розвитку журналістики та реклами
  • Діджиталізація реклами та журналістики
  • Міжнародна журналістика та реклама: потенціал взаємодії
  • Соціально-етичні аспекти журналістики та реклами

Для участі у конференції запрошуються вчені, фахівці у сфері журналістики та реклами, науковці вищих навчальних закладів, представники вітчизняних та міжнародних громадських організацій журналістів та рекламістів.

Бажаючих взяти участь у конференції просимо надіслати до 18 лютого 2019 р. тези доповідей та копію платіжного документа про сплату оргвнеску на електронну пошту:

jr.media.conference@gmail.com

відповідальний секретар

Юсупова Ольга Володимирівна

06.02.2019
42265
1391
остання редакція 19.03.2019
42265