logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас «Інструменти онлайн-маркетингу в підприємництві»

Загальна інформація

У рамках дисципліни «Основи підприємництва» 1 березня 2019 року відбувся майстер-клас «Інструменти онлайн-маркетингу в підприємництві» для студентів спеціальностей «Маркетинг» та «Рекламний бізнес».

Спікером виступила маркетинг-менеджер, екс-маркетолог компанії «Petcube» Анна Здор, яка ознайомила студентів з актуальною у сучасній підприємницькій діяльності термінологією з маркетингу. Було розкрито сутність таких понять, як-от контекстна, медійна та таргентована реклама, бренд-маркетинг, арбітраж трафіку, контент-маркетинг, SMM та Email-маркетинг. Особливу зацікавленість у студентів викликали наведені Анною Здор кейси з її професійної діяльності. Наприкінці майстер-класу студенти мали змогу поспілкуватись зі спікером та поставити їй запитання.

01.03.2019
42265
1466
остання редакція 04.03.2019
Vega