logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Круглий стіл "Якість підготовки менеджерів: принципи, технології"

Загальна інформація

  14 травня 2010 року кафедрою менеджменту КНТЕУ проведено круглий стіл "Якість підготовки менеджерів: принципи, технології", у роботі якого взяли участь представники КНТЕУ (11), члени робочої групи з розроблення галузевих стандартів вищої освіти (5), представники міністерств, вищих навчальних закладів (8), бізнесу (8), - всього 29 осіб.
На круглому столі були розглянуті актуальні питання підготовки менеджерів, зокрема проблеми забезпечення якості освіти в умовах відкритості ринку; необхідність визначення нових критеріїв, які мають відповідати вимогам ринку праці, приділено також увагу основним напрямам співробітництва освітянських закладів із підприємствами України (заслухано 11 доповідей, з яких 6 - зроблені представниками бізнесу).
   Відкрив засідання круглого столу завідувач кафедри менеджменту С.І.Бай. У своїй доповіді він наголосив на світових тенденціях та національних пріоритетах щодо якості підготовки менеджерів, звернув увагу присутніх на проблему підвищення ступеня мотивованості студентів у процесі здобуття професійних знань. Голова робочої групи НМК з менеджменту і адміністрування, завідувач кафедри готельно-ресторанного і туристичного бізнесу Т.І. Ткаченко ознайомила учасників з інформацією щодо концептуальних підходів до формування змісту підготовки фахівців з напряму "Менеджмент" за новими стандартами. 
   Професор КНЕУ ім. Вадима Гетьмана З.Є. Шершньова у своїй доповіді наголосила на відсутності у навчальному процесі стратегії диференціації за системою витрат і необхідності створення дерева цілей компетенцій. Менеджер з маркетингових досліджень ТОВ "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" О.В. Тимофєєва, доцент кафедри менеджменту Київського економічного інституту менеджменту І.П. Миколайчук вказали на те, що певна кількість дисциплін освітньо-професійної програми вищої освіти дублює зміст програми підготовки загальної середньої освіти. У своєму виступі декан Київської бізнес-школи М.В. Крікунов зазначив, що гармонізація освіти та бізнесу можлива лише при тісному взаємозв’язку ринку праці та якості підготовки випускника вищої школи. 
   В обговоренні учасники засідання засвідчили, що якість підготовки менеджерів залежить від багатьох чинників, у тому числі від організації навчального процесу, активної співпраці вищих навчальних закладів з підприємствами при забезпеченні практичної підготовки менеджерів у межах комплексної виробничої практики з фаху та подальшого сприяння працевлаштуванню. Активну участь у дискусії взяли: зав. кафедри логістики Національного авіаційного університету М.Ю. Григорак, доцент кафедри менеджменту НУХТ Н.С. Скопенко, директор з персоналу ЗАО "Холдингова компанія "Бліц-Інформ" В.В. Ногай, заступник генерального директора ЗАТ "Українські ювеліри" (м. Київ) О.В. Матіящук, керівник відділу просування газети "Все про бухгалтерський облік" О.С. Кармазіна, спеціаліст відділу маркетингу ТОВ "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" М.І. Завада, старший науковий співробітник відділу економічних досліджень Національної академії наук України Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона С.В. Пустовойт та інші. Загальна думка учасників круглого столу - необхідність впровадження внутрішньої уніфікації стандартів вищої освіти, узгодженої за змістом професійно-практичної підготовки; створення умов для особистісного розвитку і творчої самореалізації громадян України; підвищення професіоналізму та соціального статусу педагогічних і науково-педагогічних працівників. 
   З метою вирішення проблемних питань, а отже, якості підготовки менеджерів учасники засідання запропонували: запровадити визнану ринком праці диференційовану систему підготовки, при якій студент мав би можливість обирати свій темп і програму навчання; передбачати у планах не більше 50% нормативних дисциплін у загальному обсязі навчального часу; для формування індивідуалізованого формату навчання розробити структурно-логічне дерево компетенцій (за дисциплінами) підготовки фахівця, що забезпечуватиме координацію освітньо-професійної програми; передбачати викладання декількома мовами у програмах підготовки магістра.

 

 

Заст. зав. кафедри менеджменту В.М. Жуковська

19.05.2010
annzo
1852
остання редакція 19.05.2010
23