logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Майстер-клас керівника відділу трейд-маркетингу VIP холдингу GlobalSpirits К. Варницької: «Вивід нових продуктів на Європейський ринок»

Загальна інформація

За ініціативою студентів, викладачів, аспірантів та молодих вчених кафедри торговельного підприємництва та логістики Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ) 1 листопада 2019 року відбувся майстер-клас керівника відділу трейд-маркетингу VIP холдингу GlobalSpirits Варницької Катерини «Вивід нових продуктів на Європейський ринок».

Лектор під час виступу охарактеризувала етапи підготовки, які здійснюються виробничим підприємством для виходу товарів на експортний ринок.

Запрошений практик продемонструвала, як за допомогою моделювання та методу екстраполяції визначити частку ринку та оцифрувати основні показники, що вплинуть на успішність проєкту.

Катерина Варницька наголосила на важливості опанування та необхідності застосування комплексних знань у сфері торгівлі, фінансів, товарознавства, маркетингу, без яких важко спланувати рівень витрат та термін окупності проєкту.

01.11.2019
42265
750
остання редакція 05.11.2019
42265