logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна студентська науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

17-18 березня 2021 року до Всесвітнього Дня прав споживачів 2021 відбудеться ІV Міжнародна науково-практична онлайн-конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Програмою конференції передбачено проведення пленарного та секційних засідань

Робота у секціях здійснюватиметься за такими напрямами:

  1. Товарні категорії в умовах непередбачуваних факторів впливу
  1. Кваліметрія споживчих товарів
  1. Порівняльні тестування товарів та послуг
  1. Безпечність та якість харчових продуктів
  1. Споживні властивості харчових продуктів
  1. Food chemistry experiments (Експерименти в харчовій хімії)
  1. Ринкові дослідження
  1. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  1. Customsprocedures: Ukrainian and international aspects
  1. Митний контроль та митне оформлення товарів
  1. Експертиза в міжнародній торгівлі
  1. Підприємництво та торгівля: інновації та перспективи розвитку в Україні
  1. Логістика майбутнього: ефективні рішення для бізнесу
  1. E-COMMERCE  в епоху цифрової економіки
  1. Інноваційні технології маркетингу
  1. Рекламний бізнес в Україні
  1. Бренд-менеджмент: інструменти маркетингу
  1. Журналістика і реклама: вектори взаємодії

Пленарне та секційні засідання будуть проводитись в режимі відео конференції.


ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Переможці IV Міжнародної студентської науково-практичної конференції 


26.02.2021
433884
1331
остання редакція 17.03.2021
443230