logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція «Оhakagency» «Дизайн соціальної реклами очима артдиректора рекламного агентства»

Загальна інформація

У рамках Консумерського фестивалю студенти кафедри журналістики та реклами Київського національного торговельно-економічного університету за підтримки ТРОС КНТЕУ 17 березня  2021 року взяли участь в онлайн-лекції власника рекламного агентства «Оhakagency»  М. Петрусяка на тему «Дизайн соціальної реклами очима артдиректора рекламного агентства».

Студенти відчули дух рекламного агентства очима власника, розібрали кейси створення дизайну соціальної реклами, обговорили захист прав споживачів у сфері реклами, виокремили напрями подальшої співпраці.

Жваво та зацікавлено в інтерактивному форматі відбулася зустріч.

Особлива подяка спікеру лекції Михайлу Петрусяку та організатору й модератору  проведення зустрічі к.е.н,  доценту кафедри журналістики та реклами Галині Алданьковій.

Чекаємо нових спікерів та нових вражень!

Приєднуйся і дій!

17.03.2021
433884
4096
остання редакція 21.07.2021
43630