logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Бренд компанії – назва vs капітал: майстер-клас Орини Яворських

Загальна інформація

Університет та бізнес все частіше обмінюються знаннями, досвідом, корисною інформацією та навчаються один в одного. Така колаборація найефективніше віддзеркалює виклики сьогодення та задовольняє потреби в якісному навчанні найбільш допитливих студентів КНТЕУ.

Розуміючи цінність порад фахівців, доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою була ініційована зустріч студентів 3 курсу 4 групи ФМТП спеціалізації «Менеджмент ЗЕД» з PR-директором міжнародної компанії Vents з представництвом в Україні Ориною Яворських, що відбулася 23 вересня 2021 року на практичному занятті з дисципліни «Менеджмент».

Тема майстер-класу «Бренд компанії» була досить актуальною та пізнавальною для студентів, які вже сьогодні будують плани успішного працевлаштування та вивчають можливості міжнародного співробітництва. Спікер доступно та цікаво презентувала інформацію, поділилася зі слухачами секретами власної кар’єри та досвідом створення власної справи. На всі питання були віднайдені відповіді та визначено 7 ресурсів Успіху кожного фахівця.

Реальні лайфхаки та корисні поради Орини створили гарний настрій в аудиторії та черговий раз засвідчили ефективний результат співпраці університету з представниками ділових кіл.

Дякуємо спікеру за цікавий майстер-клас та чекаємо на наступні зустрічі!

23.09.2021
43630
493
остання редакція 30.09.2021