logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Майбутні товарознавці та журналісти на Міжнародному експофорумі

Загальна інформація

Здобувачі вищої освіти Київського національного торговельно-економічного університету факультету торгівлі та маркетингу разом з представниками кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю Божко Т.В., кафедри журналістики та реклами Мельніченко О.І. та завідувачем лабораторї зерноборошняних і кондитерських виробів Болілою Н.О. 29 вересня 2021 року в межах виїзних занять з дисциплін «Товарознавство. Харчові продукти», «Реклама» та «Реклама в торгівлі» відвідали Міжнародний експофорум ресторанно-готельного бізнесу та клінінгу FoReCH.

Наймасштабніша виставка FoReCH вже багато років є комунікаційним майданчиком та виставкою ефективних рішень для індустрії гостинності. Виставка задає нові тренди руху індустрії гостинності шляхом презентацій новітнього обладнання, технологій, продуктів, послуг та рішень, а також обміну передовим досвідом відкриття та управління бізнесу в секторі HoReCa.

На виставці здобувачі вищої освіти 4 курсу 17-19 груп та 3 курсу 3-8 груп мали можливість: розглянути сучасне обладнання для виробництва, фасування, розливу та упаковки продуктів харчування; різноманітні види упаковки для харчових продуктів і промислових товарів; вивчити стан ринку; проаналізувати рекламні кампанії підприємств торгівлі; оцінити рівень конкурентного середовища; ознайомитися з системою налагодження контактів з потенційними клієнтами, рекламно-сувенірною продукцією; детально розглянути візуальну рекламу, рекламні носії та обладнання місць продажу.

Загалом майбутні фахівці отримали практичні консультації від спеціалістів, закріпили теоретичні знання з відповідних дисциплін, мали можливість побачити новітні продукти, рішення і тенденції.

29.09.2021
43630
1246
остання редакція 01.10.2021