logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Майстер-клас Інари Мірзазаде

Загальна інформація

В сучасному світі зростає вагомість соціальних мереж у спілкуванні практично всіх верств населення. Внаслідок поширення пандемії в бізнесі сформувалася потреба фахівців в ефективному розвитку онлайн-комунікацій. Саме тому студентам КНТЕУ – майбутнім фахівцям з менеджменту корисно та цікаво дізнаватися від компетентних фахівців про зміни, що відбуваються в бізнесі завдяки використання переваг сучасних соціальних мереж.

На вкотре організованій доцентом кафедри менеджменту Вікторією Хмуровою зустрічі студентів 3-го курсу ФЕМП (спеціальність «Менеджмент») із авторкою відомого блогу «Yes I can!» Інарою Мірзазаде, яка відбулася 12 жовтня 2021 року в онлайн форматі, ми змогли переконатися в тому, що активне використання соціальних мереж протягом незначного часу посприяло суттєвому зростанню контактів та прибутковості бізнесу пані Інари, яка є директоркою та співвласницею консалтингового та маркетингового агентства в Україні «Alpha-Omega» (нетворкінгу платформи для підприємців «Nabattalks» Азербайджану у м.Баку).

Спікер поділилася зі студентами секретами використання найбільш популярних соціальних мереж для різних вікових груп населення, причинами та наслідками зростання попиту споживачів на різні продукти – завдяки їх популяризації та активній рекламі, а також методами ведення статистичної звітності у системі діджитал-маркетингу.

Щиро дякуємо Інарі Мірзазаде за віднаходження часу для проведення цікавої зустрічі зі студентами – активними користувачами соціальних мереж, та зичимо їй подальших успіхів у бізнесі!

12.10.2021
43630
1175
остання редакція 21.10.2021