logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Бізнес-зустріч журналістів та рекламістів з Lifecell

Загальна інформація

За сприяння кафедри журналістики та реклами, Творчого рекламного об’єднання студентів Київського національного торговельно-економічного у форматі ZOOM-конференції відбулась бізнес-зустріч у форматі обговорення кейсів представниками компанії lifecell із журналістами та рекламістами КНТЕУ.

4 грудня 2021 року здобувачі вищої освіти спеціальності 061 «Журналістика» у рамках дисциплін «Реклама» презентували свої проєкти з вирішення кейсу lifecell Campus.

Протягом трьох місяців студенти приймали активну участь у вирішенні кейс-завдання від компанії, суть якого полягала у розробці концепції поширення інформації про lifecell Campus серед навчальних закладів України, презентації впізнаваної айдентики клубу, яку можна буде використовувати з рекламно-інформаційною метою, пропозиції ідеї BTL активностей онлайн та офлайн форматів.

lifecell Campus – це програма лояльності, яка надає додаткові переваги та знижки всім зареєстрованим на lifecamp.com.ua студентам незалежно від телеком оператора.

Під час бізнес-зустрічі презентовано найкращі роботи студентів-переможців, яких обрали представники компанії, нагородили фірмовими подарунками та надали можливість пройти стажування.

1 кейс | 3 місяці активної участі | 40 пропозицій | 5 переможців |
Вітаємо! Переможці кейсу:

  • Вецький Данило;
  • Кучер Інна;
  • Гетьман Діана;
  • Канівець Євген;
  • Гайдак Олександра.

Всі бажаючи могли приєднатися, обговорити цікаві пропозиції, надати коментарі та виокремити перспективи подальшого співробітництва.

Особлива подяка за організацію та модерацію зустрічі завідувачу кафедри журналістики та реклами Діані Файвішенко, представникам компанії lifecell за можливість реалізувати свої рекламні здібності здобувачам вищої освіти, опанувати реальний практичний досвід та отримати заохочувальні призи. Як завжди, за інформаційну підтримку та популяризацію КНТЕУ у соціальних мережах окрема подяка учасникам ТРОС КНТЕУ: Андрію Федотову, Богдану Кулинко, Катерині Гнатенко та Ользі Юсуповій.

Більш детальна інформація за посиланням на сторінках кафедри:

Чекаємо на нові події, нові бізнес-зустрічі!
Приєднуйся і дій!

У зв’язку з карантинними обмеженнями участь у заході брали студенти, які мають сертифікат про повний курс вакцинації.

04.12.2021
43630
2047
остання редакція 06.12.2021