logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

«ProЛЮДЕЙ» – інноваційний проєкт факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу

Загальна інформація

На факультеті ресторанно-готельного та туристичного бізнесу вже другий рік поспіль реалізується освітньо-практичний проєкт «HUBSPEAKERS IN TOURISM, HOTEL AND RESTAURANT BUSINESS» (#FRHTB_SAY), де своїм досвідом діляться провідні готельєри та ресторатори з міжнародним досвідом, власники ресторанів, туристичних фірм, крафтових виробництв тощо.

За ініціативи ради студентського самоврядування ФРГТБ і за підтримки відділу організаційно-виховної роботи та інформаційного забезпечення започатковано новий інноваційний проєкт «ProЛЮДЕЙ», створений для знайомства молоді із фахівцями з різних сфер професійної діяльності.

16 лютого 2022 року до нашого університету завітав фіналіст реаліті-шоу «МастерШеф. Професіонали-3», співзасновник Red Grill Ukraine, шеф-кухар ресторану Alaska Микола Люлько. Під час інтерв’ю він розповів чому обрав професію кухаря, для чого вирішив взяти участь у проєкті «МастерШеф. Професіонали-3», а також про ресторан Alaska та особливості роботи шеф-кухаря, важливість психологічного клімату та менеджменту в усіх сферах життя, про діяльність Кулінарної Академії. Микола Люлько дав поради для кухарів-початківців зазначивши, що робота кухаря – це мистецтво творити і реалізувати свої знання та прагнення у створенні вишуканих страв.

Ми щиро вдячні Миколі за згоду дати нам інтерв’ю та те, що він особисто відвідав університет.

Інтерв’ю буде викладене в соціальних мережах факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу і університету.

16.02.2022
43630
2107
остання редакція 18.05.2022
43630