logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» до Дня маркетолога

Загальна інформація

В рамках діяльності Студентського театру експериментального маркетингу «Маркетинг 5.0» 27 жовтня 2022 року відбувся хакатон «Як побудувати діджитал маркетингову комунікацію на ринку послуг» від Тетяни Юрко, діджитал маркетологині в німецькому міжнародному інституті сертифікації ІТ спеціалістів “iSQI Group”.

Лекторка розповіла про дотримання балансу застосування діджитал разом із традиційними маркетинговими методами, детально познайомила з моделлю 5D цифрового маркетингу. Тетяна поділилася досвідом, які задачі та способи їх реалізації виконує діджитал маркетолог згідно моделі STARS.

Також гостя продемонструвала розроблений нею з колегами алгоритм DPASD, який допомогає цифровим маркетологам провести аудит відповідно до бізнес-процесів та цілей цифрового маркетингу компанії або продукту.

Щиро вдячні всім учасникам процесу за цікавий та насичений хакатон! Сподіваємося на подальшу плідну співпрацю.

До нових бізнес-зустрічей в СТЕМ «Маркетинг 5.0»!

Далі буде…

27.10.2022
433884
797
остання редакція 31.10.2022
433884