logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Економіка вражень - вікно можливостей для сучасного бізнесу: онлайн-лекція Кравцова С. С. для слухачів Київської МАН

Загальна інформація

Економіка вражень … Цей тренд стає дедалі затребуваним. Новій економіці потрібні нові моделі бізнесу. Сучасний бізнес, у тому числі й туристичний, має використовувати інноваційні маркетингові механізми, пропонувати унікальні цінності, які відрізнятимуть його з-поміж інших.

Саме цій тематиці, новому типу економіки, орієнтованої на відчуття споживача, ефективну діяльність в нових умовах – умовах економіки вражень – було присвячено онлайн-лекцію, яку організували доценти кафедри туризму та рекреації Кравцов С. С. та Мазурець Р. Р. за участі завідувача кафедри професора Ткаченко Т. І.

Науковці Державного торговельно-економічного університету здійснюють дослідження у сфері економіки вражень, результати яких впроваджуються у практичну діяльність бізнесу та використовуються в освітньому процесі університету. Підготовка фахівців цього напряму вимагає формування знань з основних закономірностей впровадження інновацій в організації туристичних послуг у період нового типу економічного зростання, а також ознайомлення юнацтва, зокрема школярів, які обирають майбутню професію, з особливостями економіки вражень – економічним концептом, за якого основним товаром стають емоції. Вивчення сучасних механізмів та інструментів конкурентоспроможності туристичних підприємств з урахуванням необхідності впровадження положень економіки вражень надасть широкі можливості для розроблення нових продуктів та їх просування на ринку, підвищить споживчу цінність туристичних послуг та зацікавленість споживачів у їх придбанні.

Захід відбувся 17 листопада 2022 року в рамках наукової програми «UAНаука подкаст» відділення «Київ – столиця» Київської Малої академії наук за підтримки Центру відновлювальної енергетики Київського професійного коледжу з посиленою військовою та фізичною підготовкою.

UAНаука подкаст – це новий проєкт аудіо- та відеонаукових програм, який містить подкасти від провідних українських науковців на актуальну наукову тематику. У рамках проєкту кожен може долучитися до прослуховування або перегляду цих програм, які розміщують на доступних та найбільш актуальних подкаст-платформах, зокрема на платформі Facebook за посиланням.

Колектив факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу ДТЕУ висловлює щиру подяку за співпрацю Валентину Протопопову – керівнику секції «Розумне місто – безпечне життя» відділення «Київ – столиця» Київської МАН та завідувачу Навчально-практичним Центром відновлювальної енергетики Київського професійного коледжу з посиленою військовою та фізичною підготовкою.

           

17.11.2022
43630
1544
остання редакція 22.11.2022
43630