logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Студентський круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози»

Загальна інформація

В межах тижня факультету торгівлі та маркетингу 12 квітня на платформі ZOOM викладачами кафедри маркетингу (Олександр Каркушка, Вікторія Кармазінова) та кафедри торговельного підприємництва та логістики (Марина Котова) було проведено міждисциплінарний круглий стіл «Digital-маркетинг та e-commerce: тренди і прогнози», участь в якому взяли студенти 2-го та 3-го курсів, що вивчають дисципліни «Електронна торгівля» та «Digital-маркетинг». Основними темами для обговорення під час круглого столу були:

  • тренди e-commerce, тенденції розвитку digital-маркетингу;
  • основні тенденції та зміни у здійсненні електронної комерції, спричинені війною;
  • використання штучного інтелекту в digital-маркетингу;
  • соціальні мережі, інтернет-аукціони та їх місце у здійсненні електронної торгівлі;
  • вебдизайн та основні тренди 2023 року;
  • електронні гроші та NFT.

Активна участь студентів у заході, жваве та зацікавлене обговорення підтверджує актуальність тем круглого столу, мотивує до наукових звершень та нових зустрічей.


Автор
канд. екон. наук,

доцент кафедри маркетингу
Вікторія КАРМАЗІНОВА

12.04.2023
43630
901
остання редакція 12.04.2023
43630