logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Фінал конкурсу бізнес-проєктів готельно-ресторанних комплексів

Загальна інформація

2022–2023 навчальний рік у Навчально-науковому центрі бізнес-симуляції був складним, але плідним на цікаві заходи та перемоги.

У рамках дисципліни «StartUp-тренінг» 18 команд здобувачів 4 курсу освітніх програм: «Готельно-ресторанна справа» та «Готельно-ресторанний менеджмент» представили свої бізнес-проєкти:

  1. StartUp-ідеї (фінал конкурсу 10.02.2023).
  2. Бізнес-плани проєктів готельно-ресторанних комплексів (фінал конкурсу 21.04.2023). 

Пітчинг бізнес-ідей оцінювало фахове експертне журі, до складу якого, крім викладачів кафедри готельно-ресторанного бізнесу, увійшли:

  • Діана Батищева – директор з продажів готелю HollidayInn;
  • Віталій Веклюк – директор RadissonBlyPodilKyiv;
  • Валентина Ковтун  –  провідний інспектор з кадрів RadissonBlyPodilKyiv
  • Катерина Проценко – керівник служби продажу та маркетингу готелю «Україна»;
  • Світлана Янченко – керівник відділу продажів RadissonBlyPodilKyiv;
  • Ольга Насонова – співзасновник NRА ofUkraine, NasoNovaconsulting, бізнес-консультант;
  • Аліна Радченко – керівник відділу продажів та маркетингу RibasHotelsGroup;
  • Маргарита Бойко – завідувач кафедри готельно-ресторанного бізнесу;
  • Оксана Трубей – директор навчально-наукового центру бізнес-симуляції ДТЕУ.

Змагання проводились у двох номінаціях:

  1. Кращий бізнес-проєкт.
  2. Переможець онлайн-голосування.

Конкурс розпочався з презентацій рекламних промороликів бізнес-ідей на офіційних сторінках у соціальних мережах кафедри готельно-ресторанного бізнесу, факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу та ННЦБС. Протягом 10 днів аудиторія соціальних мереж активно підтримувала, коментувала та поширювала відео, що забезпечило прозорість отриманих результатів у конкурсі онлайн-голосування.

Переможцем в онлайн-голосуванні стала команда FreeDom (4 курс, 9 група), яка зібрала до 12000 активностей на сторінках соціальних мереж Facebook та Instagram.

Уперше були представлені амбіційні StartUp-ідеї з перспективою монетизації та масштабування бізнесу.

Переможцями серед бізнес-ідей визнано проєкти:

КОМІСІЯ 1

Локація

Номінація

5.1

GOYRA» (рейв-готель)

м. Харків

Кращий бізнес-проєкт

5.2

Рекреаційний комплекс «Тихе місце»

Вінницька область

Кращий стратегічно-орієнтовний бізнес-проєкт

5.3

WineCrime»

м. Херсон

Кращий реалістичний бізнес-проєкт

5.4

TeploSpace

м. Лиман, Донецька область

Кращий бізнес-проєкт

5.5

Еко-готель «Вілань»

Львівська обл., с. Підгородці, територія національного природного парку «Сколівські Бескиди»

Кращий клієнтоорієнтований бізнес-проєкт

5.6

Enigma

м. Київ

Кращий креативний бізнес-проєкт

КОМІСІЯ 2

5.11

Culturist

м. Київ

Кращий креативний бізнес-проєкт

5.12

Hathor

Одеська область, Кароліно-Бугаз

Кращий Luxury бізнес-проєкт

5.13

Гайналі

Івано-Франківська область, Косівський район, с. Шешори

Кращий бізнес-проєкт

5.14

Freedom

м. Південне, Одеська обл.

Кращий соціально орієнтований бізнес-проєкт

5.15

OsonniaHotel&Resort

Херсонська область, Генічеський район, с. Щасливцеве

Кращий регіональний бізнес-проєкт

5.16

Intro

с. Копачів, Київська обл.

Кращий бізнес-проєкт

КОМІСІЯ 3

5.17

SPA-готель «Українська мрія»

Фонтанка, Одеська область

Кращий інвестиційно-привабливий бізнес-проєкт

5.18

Еко-готель HEMPSTONE

Житомирська обл. смт Нові Білокоровичі

Кращий регіональний бізнес-проєкт

5.19

Шацький Етно-готель

с. Пульмо, Волинська обл.

Кращий дизайнерський бізнес-проєкт

5.20

MOVIETOWN

м. Чернівці

Кращий соціально-орієнтований бізнес-проєкт

5.21

Еко-готель EcoUaHotel

с. Залужжя, Закарпатська обл.

Кращий ЕCО-орієнтований  бізнес-проєкт

5.22

Колівінг «HOMEY»

м. Берегове, Закарпатська обл.

Кращий бізнес-проєкт

Експерти відмітили креативність та клієнтоорієнтованість бізнес-ідей, атмосферний дизайн та інноваційні концепції. Фінал конкурсу привернув увагу значної аудиторії школярів та учнів коледжів, запрошених викладачами кафедри готельно-ресторанного бізнесу та здобувачами. Випускники шкіл мали можливість оцінити рівень професійної підготовки студентів ДТЕУ у сфері гостинності.

Вітаємо переможців конкурсу!


Расулова А. М., канд. екон наук, доцент,
доцент кафедри готельно-ресторанного бізнесу

21.04.2023
43630
709
остання редакція 26.04.2023
43630