logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Інноваційні технології у навчанні

Загальна інформація

Технологія в сучасних умовах все більше стає наукомісткою. Наукомісткість пов'язують в першу чергу з електронізацією і інформатизацією технологічних процесів. Сучасна інформатика не віддільна від обчислювальної техніки. Інформатика забезпечує переробку й інтенсифікацію інтелектуальної діяльності. У зв’язку з цим інформаційні ресурси набули стратегічного значення. Тому комп’ютеризація та інформаційні технології, що розвиваються на її базі, зайняли основне місце в інформаційному пошуку і переробці величезного масиву інформації. Останнім часом сформувалися нові інформаційні технології, які охопили численні сфери застосування комп'ютерної і телекомунікативної технології та створили новий стиль використання ЕОМ. Це, у свою чергу, привело до виникнення нової форми отримання знань - дистанційної форми навчання.

Цей вид навчання має такі переваги:
    - Викладач доступний майже постійно. Є можливість написати викладачеві електронною поштою й отримати відповідь за короткий проміжок часу.
    - Навчання незалежне від часу і місця. Можливо працювати вдома, на роботі або в Інтернет-кафе. Окрім цього, усі учбові матеріали знаходяться в одному місці - в СДО, що ефективно позначається на роботі.
    - Контент багатократного використання. Немає необхідності писати кожного разу теми, що знову повторюються в декількох дисциплінах, а використовувати вже написані раніше. Це, у свою чергу, скорочує час і витрати на розробку нових курсів.
    - Різноманітність дидактичних підходів. Усі люди вчаться по різному, деякі краще сприймають на слух, інші віддають перевагу читанню і т. д. При змішаному навчанні усім надається можливість вчитися у найзручніший для них спосіб. Можна додати в курс аудіо- або відео-лекції, різну графіку. При цьому у студентів залишається можливість навчатися традиційно, так, як вони звикли.

    В нашому університеті після проведення усебічного аналізу наявних програмних продуктів була встановлена система дистанційного навчання "Moodle". Детальніше вивчення порівняльних оглядів різних систем управління навчанням, включаючи систему Moodle, остаточно підтвердило, що ця система зможе забезпечити належний технічний рівень впровадження електронних технологій в освітній процес.

    В КНТЕУ зараз проводиться повна апробація системи дистанційного навчання "Moodle" для студентів ФЕМП (перший курс, стаціонар) з дисципліни "Основи Web дизайну". А студенти ФФБС (перший курс, стаціонар) вивчають дисципліну "Інтернет у бізнесі". Також проводилась апробація дистанційного курсу "Маркетингова політика" як експеримент для слухачів третього року навчання спеціальності "Менеджмент на ринку товарів та послуг" ОКР "бакалавр". Навчання у формі практичних занять за дистанційною формою навчання проводили доц. Ткаченко Н.Б. та провідний спеціаліст лабораторії дистанційного навчання Старіков В.А.
    Слухачі дистанційного курсу "Маркетингова товарна політика" після завершення навчання мали змогу в дистанційному режимі роботи пройти тренувальне тестування з курсу навчання. А вже 20 квітня 2011 року в дистанційному режимі склали екзамен з курсу в присутності екзаменаційної комісії, отримавши прекрасні результати.
    Тож можна зробити висновок, що дистанційна форма навчання дозволяє вивчити матеріал курсу на високому рівні не лише за допомогою викладача, але і самостійно. І для такої роботи можна використовувати вільний час та будь-які умови доступу до матеріалу, що вивчається.

 

Зав. кафедри ЕК та ІС    Харченко О.А.

20.04.2011
annzo
2362
остання редакція 20.04.2011