logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Erasmus+ AFID: інституціоналізація інклюзивної цифрової освіти

Загальна інформація

В межах проєкту Еразмус+ «Забезпечення академічної свободи та інклюзії шляхом цифровізації» (AFID) з 26 по 29 червня 2023 року на базі Вищого технічного інституту Університету Лісабону (м. Лісабон, Португалія) відбувся семінар щодо інституціоналізації інклюзивної цифрової освіти за участі представників 9 закладів освіти та громадських обʼєднань: Королівського технологічного інституту (м. Стокгольм, Швеція), Університету Лісабону (м. Лісабон, Португалія), Університету Алкали (м. Алкала-де-Енарес, Іспанія), Державного торговельно-економічного університету, Національного університету «Львівська політехніка», Харківського економічного університету імені Семена Кузнеця, Національного технічного університету «Дніпровська політехніка» та ГО «Синергія».

Від Державного торговельно-економічного університету у заході брали участь проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Анжеліка Герасименко, завідувач кафедри міжнародного, цивільного та комерційного права Наталія Мазаракі та директор центру молодіжної та інформаційної політики Марія Кладченко.

Впродовж чотирьох днів було розглянуто та обговорено альтернативні підходи до інституціоналізації інклюзивної цифрової освіти, розроблено концепцію мультиінституційного інклюзивного віртуального кампусу на базі українських ЗВО – учасників Проєкту AFID. Своїм досвідом створення онлайн-курсів та їх реалізації в університетському цифровому просторі та на платформах широкого доступу поділилися представники університетів Лісабону та Алкали. Анжеліка Герасименко – національний координатор даного проєкту, в рамках семінару презентувала інклюзивний формат відеокурсів ДТЕУ та перспективи використання платформи MS Teams для їх розміщення (субтитрування, збереження та доступу до інформації, варіативність розміщення різного типу завдань тощо).

В межах семінару також відбувся міжпроєктний тренінг AFID – UNITE!, де проєктна команда AFID мала нагоду ознайомитися з напрацюваннями проєкту UNITE!, що реалізується 9 європейськими університетами (Університет Аальто (м. Гельсінки, Фінляндія), Королівський технологічний інститут (м. Стокгольм, Швеція), Вроцлавська політехніка (м. Вроцлав, Польща), Технічний університет Дармштадту (м. Дармштадт, Німеччина), Технологічний університет Грацу (м. Грац, Австрія), Університет Гренобль-Альпи (м. Гренобль, Франція), Політехніка Турину (м. Турин, Італія), Політехнічний університет Каталонії (м. Барселона Іспанія), Університет Лісабону (м. Лісабон, Португалія)) та має на меті використання потенціалу альянсів європейських університетів для побудови нового базису європейського освітнього простору, в тому числі уважного до розмаїття освітніх потреб здобувачів.

Забезпечення інклюзивного цифрового навчання має стати ключовим напрямком розвитку ЗВО нашої країни, побудованим на кращому досвіді міжнародних університетів та адаптованим до пріоритетних потреб вищої освіти.

05.07.2023
43630
1324
остання редакція 07.07.2023
43630