logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

ІХ Всеукраїнський круглий стіл «Конкурентоспроможність підприємств: виклики в умовах війни та перспективи післявоєнного розвитку»

Загальна інформація

ІХ Всеукраїнський круглий стіл пройшов в рамках заходів Global Trade Days і був присвячений обговоренню проблем вітчизняного бізнесу в умовах війни та  визначенню перспектив післявоєнного розвитку країни.

Учасників круглого столу привітала проректорка ДТЕУ з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків Анжеліка Герасименко. У зверненні до гостей та учасників заходу вона наголосила на актуальності проблеми конкурентоспроможності та відновлення підприємств в умовах війни і післявоєнного розвитку та побажала всім учасникам результативної роботи.

Спікер круглого столу – Олег ГЛУШКО, операційний директор приватного підприємства «Голден-фарм» та аспірант кафедри менеджменту ДТЕУ, свій виступ присвятив питанням формування інформаційно-аналітичного забезпечення диверсифікаційними процесами в умовах невизначеності бізнес-середовища та воєнного стану. Пан Олег ознайомив слухачів зі сферою діяльності, асортиментом продукції та історією розвитку підприємства, стисло презентував власний функціонал у компанії та кар’єрний шлях розвитку, зосередив увагу на особливостях діяльності компанії в період пандемії та повномасштабної війни, допущених керівництвом помилках і проблемах, стратегічно важливих та ризикованих рішеннях керівництва для виживання й розвитку фармацевтичної компанії.

Засновник та СЕО торговельної мережі «ПРЕЗЕНТА», що функціонує більше 30 років в Україні, Олег ІГНАТЕНКО акцентував увагу на питаннях виживання торговельного підприємства у критичних умовах, значній ролі керівників у підтримці морального стану колективу в умовах війни,  особистому прикладі для працівників. Пан Олег звернув увагу на важливість подарункового асортименту продукції через інтернет-продажі, на який зріс попит населення у нинішніх умовах, дистанційної роботи працівників, зокрема з-за кордону, розглянув чинники збереження працівників та точок продажу компанії, чим викликав жваве обговорення цієї теми.

Присутнім учасникам події було також цікаво послухати виступ Олександра АНДРЄЄВА, менеджера з ІТ-інфраструктури компанії Acino AG (Швейцарія), аналітика бізнес-процесів, EuroConsulting Sp.z.o.o (Польща), який занурив учасників круглого столу у проблематику збереження конкурентоспроможності підприємств у кризових ситуаціях. Спікер привернув увагу слухачів до актуальних проблем українських та європейських підприємств, серед яких: зменшення купівельної спроможності населення, законодавчі, фінансові, логістичні, сервісні, кадрові проблеми, збереження та передавання знань підприємствами внаслідок ефективного вибудовування бізнес-процесів тощо. Пан Олександр зазначив, що вітчизняний бізнес потерпає від втрати ключових співробітників унаслідок їх участі у ЗСУ, відсутності планів розвитку та оптимальної роботи з бізнес-ризиками в нинішніх умовах, поділився власним баченням заходів зі збереження конкурентоспроможності підприємств та країни у цілому, зокрема, впровадження програм європейської підтримки на відновлення бізнесу, запровадження контрактного виробництва, а наприкінці виступу відповів на запитання слухачів.

Завершив роботу круглого столу виступ співвласника, фінансового директора ТОВ «ЛОРАКС» Олександра КРАМАРЕНКА, присвячений тенденціям конкурентоспроможності дистрибуційної компанії-імпортера в умовах війни. Слухачам було цікаво дізнатися інформацію про фінансові, виробничі та логістичні проблеми підприємства та шляхи їх вирішення керівництвом в нинішніх умовах, про зміни в торговій лінійці, веденні цінової політики, постачання та розмитнення товарів, подолання бюрократичних проблем у бізнесі. Спікер наголосив на головних конкурентних перевагах компанії (прозорість, гнучкість, лояльність) та перспективах розвитку дистрибуційної компанії-імпортера, на умовах її розвитку в повоєнний час та ролі консультативної мотиваційної підтримки партнерів у бізнесі.

Активними учасниками наукової події кафедри менеджменту були стратегічні партнери кафедри менеджменту: Валентина Рибак, директор ТОВ «Торговий дім «РІВАС»; Роман Сторчак, HR Business Partners компанії «Litslink»; Ірина Бондаренко, начальник відділу персоналу ТОВ «ЕСКА КАПІТАЛ» тощо; викладачі чотирьох кафедр ДТЕУ – менеджменту, фінансів, дизайну та інжинірингу, готельно-ресторанного бізнесу, а також завідувачка кафедри менеджменту Львівського торговельно-економічного університету Ольга Трут.

Доцільно відзначити високий рівень актуальності доповідей, зацікавленість усіх учасників до порушених питань, зроблені висновки щодо ролі керівників у стабільній роботі персоналу та підтримці конкурентних позицій підприємств – на всіх рівнях управління різних галузей діяльності.

Щиро дякуємо всім учасникам круглого столу за участь у дискусії, цікаві виступи, бажання ділитися інформацією. Зичимо успіхів, подальшої плідної співпраці в напрямі поєднання освіти, науки та практики!

Ірина МИКОЛАЙЧУК,
канд. екон. наук, доцент кафедри менеджменту

18.12.2023
43630
1420
остання редакція 18.12.2023
43630