logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Co-Founder рекламного агентства «TABASCO»/ Олександр Смірнов у ДТЕУ

Загальна інформація

У межах проведення Консумерського фестивалю у Державному торговельно-економічному університеті за сприяння кафедри журналістики та реклами ДТЕУ було організовано в онлайн-режимі менторинг із креативним директором Олександром Смірновим, Co-Founder / Рекламне агентство «TABASCO».

13 березня 2024 року в рамках дисципліни «Рекламний креатив» для журналістів, рекламістів, піарників та маркетологів проведено відкриту лекцію на тему «Що потрібно знати про сучасні комунікації споживачу» із Олександром Смірновим, співзасновником рекламного агентства «TABASCO», артдиректором «ClubUkraine», експрезидентом NV, оглядачем інформаційного ресурсу Liga, партнером освітньої програми  «Реклама і зв’язки з громадськістю».  

Під час лекції здобувачі дізналися про цікаві особливості формування комунікацій сучасних брендів. Запропоновані стейкголдером кейси, таких брендів як: Tesla, Nike та Monobank, дали змогу зрозуміти необхідність основних інструментів побудови бренду, його комунікацій зі споживачем, зокрема: використання особистості, соціальна відповідальність та можливості швидкої трансформації, а також відстоювання власної позиції, швидка та професійна протидія хейтерським атакам.

Також, Олександр Смірнов наголосив на необхідності постійного навчання і опанування сучасних технологій штучного інтелекту, які в перспективі зможуть допомогти у створенні креативних ідей. Лектор зосередив увагу на тому, що тільки саморозвиток дасть можливість досягти успіху в комунікаційній галузі.

Під час зустрічі порушувалися питання щодо працевлаштування, важливості професійних навичок в рекламних агенціях. Співзасновник рекламного агентства «TABASCO» зосередив увагу на дизайнерських та копірайтерських навичках, опануванні відповідних програмам для створення дизайнерських рішень, а також на значенні людяності та особистісних характеристиках порядності та відповідальності.

Студентська спільнота  та спікер дійшли  висновку про необхідність проведення зустрічей на постійній основі офлайн у  Лабораторії реклами  та медіатехнологій кафедри журналістики та реклами.

До відкритої лекції долучилися юніори КЗ  «Бобринецький ліцей 1» Бобринецької міської ради, Кіровоградської області та представники Запорозької гімназії № 93, які переконалися, що журналістика та реклама є  покликанням, яке вимагає відданості, креативу й  натхнення.

Віримо, що безцінний досвід Олександра Смірнова стане у нагоді й буде поштовхом для подальшого вдосконалення компетентностей та програмних результатів здобувачів ДТЕУ.

Особлива подяка за організацію та модерацію зустрічі доценту кафедри журналістики та реклами Євгенії Кияниці,  за допомогу в популяризації зустрічі голові Гелеті Христині та представникам Творчого рекламного об’єднання студентів (ТРОС), вдячні директору Запорізької гімназії № 93 Оксані Гаркуші та заступнику директора Ларисі Дмитренко, й заступнику директора з виховної роботи Комунального закладу «Бобринецький ліцей 1» Бобринецької міської ради, Кіровоградської області Ірині Сікач.

Чекаємо нових подій та нових вражень!
Приєднуйся і дій!

    

  Євгенія Кияниця,
канд. наук із соц. комунік.,
доцент кафедри журналістики та реклами

13.03.2024
433884
510
остання редакція 15.03.2024
433884