logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Дайджест VІI Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»

Загальна інформація

На факультеті торгівлі та маркетингу 20 березня 2024 року відбулася VІI Міжнародна студентська науково-практична конференція «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи».

З вітальним словом до учасників наукового форуму звернулася Перший проректор з науково-педагогічної роботи, д-р техн. наук, професор Притульська Наталія Володимирівна і наголосила на актуальності проведення конференції в умовах воєнного стану та викликів сьогодення.

Голова конференції, декан факультету торгівлі та маркетингу, д-р техн. наук, професор Осика Віктор Анатолійович привітав учасників та гостей наукового зібрання та акцентував на особливій важливості проведення студентських наукових заходів міжнародного рівня.

Для презентації студентських наукових досягнень організовано роботу 17 робочих секцій, з яких 2 – англомовні, з можливістю презентувати свої наукові роботи в онлайн-режимі, а саме:

  1. Консумерські аспекти розвитку споживчого ринку України в умовах воєнного стану
  2. Кваліметрія інноваційних товарів
  3. Споживні властивості харчових продуктів: фактори  формування і збереженості
  4. Фармацевтичний ринок України: перспективи розвитку в умовах воєнного стану
  5. Товарні категорії в умовах непередбачуваних факторів впливу
  6. Методи виявлення фальсифікації та критерії ідентифікації товарів
  7. Ринок товарів: реалії сьогодення
  8. Товарознавча оцінка непродовольчих товарів
  9. Митний контроль та оформлення товарів в умовах воєнного стану
  10. Експертиза в міжнародній торгівлі
  11. Electronic Customs / Електронна митниця
  12. Торговельний бізнес: інноваційний розвиток і повоєнне відновлення
  13. Адаптація ланцюгів постачання в умовах воєнного стану
  14. Інноваційні та цифрові технології в маркетингу і рекламному бізнесі
  15. Стратегічні маркетингові інструменти підприємств в умовах воєнного часу
  16. Web analytics and Artificial Intelligence in Marketing and Brand Management / Вебаналітика і штучний інтелект у маркетингу та бренд-менеджменті
  17. Журналістика та реклама: реалії сьогодення

На пленарному засіданні конференції свої наукові досягнення презентували:

Anastasiia SYDORENKO, M. Sc. Biochemistry, medical student at the Ludwig Maximilians University of Munich (Supervisor: Daniela BECKMANN, M. Sc. Principal Investigator Martin KERSCHENSTEINER, Prof. Dr. med); Жумана СБЕХАТ, студентка ФТМ 1 курсу, ОС «бакалавр», 5 групи (науковий керівник Дмитро АНТЮШКО, канд. техн. наук, доц.); Юрій БАБИЧ, студент ФТМ 1 курсу, ОС «магістр», 13ам групи (науковий керівник Тарас КАРАВАЄВ, д-р техн. наук, проф.); Єва ФАЙВІШЕНКО, студентка ФТМ 4 курсу, ОС «бакалавр», 16 групи (науковий керівник Олена БОНДАРЕНКО, д-р екон. наук, проф.); Оксана БРЮХНО, студентка ФТМ 1 курсу, ОС «магістр», 3 групи (науковий керівник Діана ФАЙВІШЕНКО, д-р екон. наук, проф.); Ольга ХРОМЕЦЬ, студентка ФТМ 4 курсу, ОС «бакалавр», 31 групи (науковий керівник Людмила ХАРСУН, канд. екон. наук, доц.).

У конференції взяли участь студенти: Державного торговельно-економічного університету, Мюнхенського університету Людвіга–Максиміліана (Німеччина), Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Краківської Академії імені Анджея Фрича Моджевського (Польща), Запорізького національного Університету, Київського університету імені Бориса Грінченка, Університету Кан-Нормандія (Франція), Університету Бельсько-Бяла (Польща), а також факультету економіки, менеджменту та психології, факультету міжнародної торгівлі та права, факультету інформаційних технологій, факультету фінансів та обліку, факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу ДТЕУ.

За результатами роботи VІI Міжнародної студентської науково-практичної конференції «Підприємництво, торгівля та маркетинг: реалії, виклики, перспективи»  визначено переможців, яких відзначено дипломами.

Автор публікації
декан ФТМ
Віктор ОСИКА

20.03.2024
43630
241
остання редакція 26.03.2024
43630