logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Гостьова лекція «Економіка вражень у дизайнерських супермаркетах Сільпо»

Загальна інформація

 18 квітня 2024 року

 14:00

 платформа ZOOM (посилання)

  • Ідентифікатор конференції: 468 024 6164
  • Пароль: 2023

  Спікер Інна Ясак, менеджер проєктів відділу відкриття магазинів департаменту оформлення мережі супермаркетів «Сільпо».
Інна Ясак працює в мережі супермаркетів «Сільпо» понад 5 років, почала з посади помічника директора з маркетингу та досягла максимальної позиції у відділі; має на своєму рахунку більш як 20 відкритих унікальних дизайнерських супермаркетів.

-

 Детальніше про захід:

Захід буде цікавий для всіх охочих розширити свої знання у сфері маркетингу та опанування практичних навичок використання концепцій «економіки вражень» у торговельній діяльності. Захід проводиться за ініціативи кафедри світової економіки.


Контакти організаторів

 Ладиченко Катерина Іллівна   E-mail: k.ladychenko@knute.edu.ua

15.04.2024
43630
425
остання редакція 15.04.2024