logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Лекція «Стратегія управління туристською дестинацією міста Києва: план дій 2014+»

Загальна інформація

3 квітня 2014 року кафедрою готельно-ресторанного та туристичного бізнесу було організовано лекцію на тему «Стратегія управління туристською дестинацією міста Києва: план дій 2014+» для англомовної магістерської групи. Лекцію прочитав Матіас Брандт – директор Німецького товариства міжнародного співробітництва ГІЦ ГмбХ (GIZ GmbH) з управління проектами «GIZ Ukraine», в якій визначив стратегічні напрями розвитку туризму України за європейським вектором, зокрема, у напрямі Україна-Німеччина-Україна, представив результати спільного з Київською міською державною адміністрацією проекту щодо створення бренду і логотипу м. Києва як туристичної дестинації, окреслив окремі аспекти туристичної привабливості міст України. Зустріч відбулася за участю начальника управління туризму Київської міської державної адміністрації Матвєєва Леоніда Андрійовича, а також координатора проекту «GIZ Ukraine» Україна Ліни Ковтонюк.

У той же день відбулася робоча зустріч Матіаса Брандта, Ліни Ковтонюк, Л.А. Матвєєва з проректором з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків В.М. Саєм та зав. кафедрою готельно-ресторанного та туристичного бізнесу Т.І. Ткаченко За результатами переговорів досягнуто домовленості про співпрацю у таких площинах: читання комплексу проблемних лекцій англійською мовою представниками «GIZ Ukraine» з питань розвитку туризму в містах нашої країни та брендингу міст, проведення тренінгів зі студентами і викладачами  в Україні та Німеччині за туристичною тематикою, залучення науково-педагогічного персоналу кафедри і студентів до нових проектів «GIZ Ukraine».

Делегація ознайомилася з матеріально-технічною базою університету. Особливий інтерес у гостей викликав комплекс лабораторій факультету ресторанного-готельного та туристичного бізнесу.

03.04.2014
Vita
1995
остання редакція 13.10.2020
shestack