logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Вебінар для студентів з дисципліни «Маркетингова товарна політика»

Загальна інформація

24 квітня 2014 року, на 2-3 парах, Лабораторією дистанційного навчання і кафедрою маркетингу та реклами було проведено вебінар для студентів денного відділення напряму підготовки «Маркетинг» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з дисципліни «Маркетингова товарна політика». Під час проведення вебінару лектор доц. Ткаченко Н.Б. провела інтерактивну лекцію у мережі Інтернет з теми «Торговельна марка, упаковка, кодування товарів». Студенти активно користувалися інтерактивною дошкою, на якій були розміщені слайди до лекції, задавали питання наживо та через чат, обговорювали між собою поставлені викладачем запитання. 
У вебінарі взяло участь близько 40 студентів. Свої враження від вебінару та пропозиції студенти залишили у соціальній мережі «ВКонтакте» й на сторінках Лабораторії дистанційного навчання на сайті КНТЕУ. Загалом вебінар зацікавив студентів, оскільки за допомогою віртуального класу надав їм можливість чути і бачити один одного в будь-якому місці, отримувати інформацію і навчатися. Особливо сподобалися студентам можливість управляти віртуальною дошкою, участь в  активному опитуванні та спілкування між собою.

24.04.2014
Vita
1955
остання редакція 24.04.2014
Vita