logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Оголошеннявсі

Круглий стіл „Якість підготовки менеджерів: принципи, технології, перспективи”

Загальна інформація

15 травня 2014 року кафедрою менеджменту КНТЕУ було проведено круглий стіл «Якість підготовки менеджерів: принципи, технології, перспективи». З метою обговорення актуальних питань підготовки менеджерів та визначення нових орієнтирів в налагодженні партнерства між бізнесом та університетами на круглому столі зібрались представники ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет», ADV Group Ukraine, ГК «МАЛБІ», ТОВ «Фоззі Фуд», ТОВ «Епіцентр К», ПрАТ «Фуршет», ТОВ «Ліберті Україна», ТОВ «Двері Білорусії», Центру «Розвиток КСВ», Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона, вищих навчальних закладів та наукових організацій, інжинірингової компанії «Нова лайт».

Під час виступів учасники наголошували на важливості поєднання теоретичної та практичної підготовки менеджерів з метою забезпечення високої якості їх освіти, необхідності підвищення ступеня мотивованості студентів у процесі здобуття професійних знань та зміцнення партнерських зв’язків між ВНЗ та бізнесом. Координатором освітніх програм Центру «Розвиток КСВ», к.е.н., доцентом О. Янковською було представлено результати дослідження ролі партнерства між бізнесом та університетами в Україні, вона акцентувала увагу на тому, що модель ефективного партнерства компанії та ВНЗ повинна обов’язково включати декілька видів співпраці та мати на меті вплив на процес підготовки майбутніх фахівців у цілому; у цілому партнерство має поєднувати два аспекти: партнерство у навчальному процесі й у дослідницькій та інноваційній діяльності. Доцент В. Жуковська звернула увагу представників бізнесу, що прозора діяльність компаній, доступ студентів до реальної інформації дозволить розробляти та обґрунтовувати такі пропозиції у своїх дипломних роботах, що зможуть успішно втілюватись в практичну діяльність. Провідний спеціаліст відділу навчання персоналу ТОВ «Ашан Україна Гіпермаркет» А. Савченко поділилася досвідом організації інтерактивних тренінгів та практики студентів на своєму підприємстві. Наголосила, що тривалість проходження практики суттєво впливає на набуття професійних вмінь майбутніми менеджерами. Ст. науковий співробітник відділу економічних досліджень Інституту електрозварювання ім. Є.О. Патона С. Пустовойт та директор ТОВ «Інжинірингова компанія «Нова лайт» В. Кличановський  загострили увагу присутніх на особливостях формування здатностей адекватно оцінювати та аналізувати проблеми, що виникають у бізнес-середовищі у режимі реального часу. Директор з продажу та маркетингу ТОВ «Двері Білорусії» Н. Гачкало наголосила на необхідності підвищення відповідальності керівників практики щодо контролю якості виконання завдань всіма студентами, що проходять практику. Директор департаменту управління людськими ресурсами мережі «Фуршет» Т. Гуляр у своєму виступі зауважила: «Те, що було затребуване бізнесом у минулому, сьогодні часто не цікаво і не дозволяє приймати інноваційні рішення». Тому на підприємствах повинна постійно підтримуватися політика своєчасної зміни поколінь та підготовки нових фахівців з менеджменту.

  • За підсумками роботи круглого столу вироблені конкретні заходи щодо удосконалення якості підготовки менеджерів та підвищення соціальної відповідальності бізнесу на засадах партнерства. В якості рекомендацій запропоновано: організовувати виробничу практику студентів кожного року, починаючи з 2-го курсу з метою поетапного набуття професійних навичок; збільшити тривалість проходження практики задля забезпечення кращої адаптації студентів до реальної практичної діяльності; безперервно зміцнювати зворотній зв'язок між керівниками практики від ВНЗ та підприємств з метою посилення контролю за роботою студентів на базах практики; активізувати співпрацю кафедри та діючих підприємств з метою започаткування та реалізації інноваційних проектів.

14.05.2014
Vita
2605
остання редакція 14.05.2014
adv