logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

IХ Всеукраїнське студентське кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars"

Загальна інформація

18 квітня 2015 року в НТУУ «КПІ» відбувся фінальний етап кейс-змагань в рамках IХ Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars". В ньому взяли участь студенти різних українських вузів, в тому числі представники Київського національного торговельно-економічного університету. На прикладі аквапарку «Dream Island», що у м. Києві, учасникам було запропоновано провести дослідження маркетингового середовища розважального закладу, сегментацію ринку та розробити позиціонування із відповідними до нього маркетинговими заходами.

Команда «Ліса», представниками якої є студенти 5 курсу кафедри маркетингу та реклами КНТЕУ - Кривенко Олександр, Чиж Лілія та капітан команди - Гранат Лілія, посіла почесне ІІІ місце. Їхня робота була високо оцінена членами журі, серед якого працівники факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» Солнцев С.О., Зозульов О.В., а також Генеральний директор УАМ Лилик І.В. і представники ТРЦ «Dream Town» та «Dream Island». Тож вітаємо наших переможців!
В свою чергу, команда «Ліса» дякує кафедрі маркетингу та реклами КНТЕУ на чолі із Роматом Є.В. за вагому базу знань, що допомогла учасникам показати чудовий результат у змаганні, та особисто Микало О.І. за підтримку конкурсантів.

18.04.2015
adv
1914
остання редакція 22.04.2015
adv