Міжнародна науково-практична конференція "Журналістика та реклама: вектори взаємодії"
Загальна інформація
Advertising digitalization within sales network..................................................................................................................................................11
- Burkle N.
Peculiarities of currency dependency – aspect of trading and production........................................................................................................14
- Fayvishenko D.
Media content: information visualization...........................................................................................................................................................19
- Hrechka D.
Content in social media.................................................................................................................................................................................... 22
- Kopatch M.
Pecularities of shocking advertising................................................................................................................................................................. 24
- Lizunova E.
The problem of software piracy....................................................................................................................................................................... 26
- Marenych V., Koralewski J.
The role of advertisements in cosmetic products promotion........................................................................................................................... 28
- Moroz M., Hlynskyy N.
Reasons and effects of online ad blocking........................................................................................................................................................30
- Peresadko G., Pidlisna O.
Trends of digital promotion...............................................................................................................................................................................32
- Radchenko A., Grover V.
Consumer rights protection from ill affected advertisement of childhood nutrition............................................................................................34
- Savchuk A.
Storytelling as an advertising tool among conditions of information excess.....................................................................................................37
- Shamrai-Sas О.
Media: gender equality......................................................................................................................................................................................39
- Shapoval S., Radchenko A.
Careless advertisement about "delicious" foodstuffs of ukrainians..................................................................................................................49
- Shylo B.
Instagram: test web versions of direct posts...................................................................................................................................................43
- Аліханова І.
Соціальна реклама: інтерактивні кампанії....................................................................................................................................................45
- Арешенкова-Левченко О. Ю.
Реклама як різновид масової комунікації......................................................................................................................................................47
- Балук Н. Р., Басій Н. Ф., Дайновський Ю. А.
Соціальна реклама: сутність, класифікація та особливості розвитку..........................................................................................................50
- Баранецька А. Д.
Візуалізація медіаконтенту як важливий складник реалізації комунікації..................................................................................................54
- Баранник В. О., Надточій О. Л.
Зовнішня реклама в Черкасах: основні види................................................................................................................................................57
- Баюра Д. О.
Соціальні комунікації в умовах цифрової економіки...................................................................................................................................60
- Бедюх А. В., Гамова І. В.
Вплив інформаційного шуму на прийняття рішення.....................................................................................................................................63
- Брюханова Г. В.
Роль графічного пакету Adobe у створенні рекламних звернень..............................................................................................................66
- Булеца С. Б., Менджул М. В.
Правове регулювання реклами в медичній діяльності................................................................................................................................68
- Буряк Р. В.
Комунікаційна стратегія бренду в цифровому суспільстві..........................................................................................................................71
- Васько А. І.
Імідж підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю........................................................................................................75
- Ватажко І. Р., Гамова І. В.
Канали розповсюдження інформації в інформаційних війнах...................................................................................................................77
- Волошина Н. Ю.
Професійні складові фахівця рекламно-комунікаційної сфери...................................................................................................................80
- Голік О. В., Даниленко Н. А.
Соціальна відповідальність журналіста ХХІ століття..................................................................................................................................82
- Головата Д. В., Гамова І. В.
Квазіреальність як інструмент воєнно-інформаційної війни.......................................................................................................................85
- Гузенко Г. М., Кривошеєва Н. М.
Досвід зарубіжних країн щодо регулювання реклами в Інтернеті.............................................................................................................87
- Гурджиян К. В.
Рекламна діяльність закладів вищої освіти..................................................................................................................................................90
- Данілова Л. Л.
Соціальна відповідальність реклами.............................................................................................................................................................93
- Данілова Л. Л., Марчук А.
Стратегії позиціонування бренду...................................................................................................................................................................96
- Доценко М. В.
Етичні аспекти висвітлення об’єднавчого собору........................................................................................................................................99
- Дрокіна Н. І.
Перспективи розвитку digital реклами рекламно-комунікаційного ринку України.................................................................................... 102
- Дубовик Т. В., Бучацька І. О.
Етичність АІ в сфері комунікацій.................................................................................................................................................................106
- Запухляк І. Б.
Деякі теоретичні аспекти розвитку підприємства у змінних умовах інформаційно-цифрового суспільства......................................... 109
- Зінченко О. А., Короленко Р. В.
Сучасні тенденції управління конкурентоспроможністю підприємства в контексті підвищення фінансових результатів.....................112
- Карєва К. С., Кияниця Є. О.
Роль не етичної реклами у формуванні громадської свідомості...............................................................................................................115
- Кармазінова В.Д.
Вплив реклами на процес створення обізнанності про бренд.................................................................................................................120
- Кендюхов О. В.
Рекламні комунікації у брендингу: функції та ефективність.....................................................................................................................122
- Кияниця Є. О.
Структура медіалогії в сучасному суспільстві знань..................................................................................................................................124
- Кіслов Д. В.
Історико-політична та воєнно-історична реклама....................................................................................................................................127
- Коваль С. В., Завгородня Т. С.
Користувацька реклама як різновид UGC...................................................................................................................................................130
- Ковтун Н. О., Новіков А. Д.
Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів...............................................................................................................133
- Кожухівська Р.Б.
Інтернет-реклама як елемент просування інтернет-послуг в туризмі.....................................................................................................136
- Курбан О.В.
Автоматизовані системи управління інформаційними он-лайн процесами в рекламі та PR..................................................................139
- Кучкін М. С., Файвішенко Д. С.
Правильне інтонування публічних виступів як основа комунікації...........................................................................................................142
- Литвин О. В., Кирилюк І. М.
Особливості реклами в туризмі....................................................................................................................................................................144
- Лісневська А. Л.
Storytelling transmedia в аудіовізуальному контенті...................................................................................................................................146
- Лісун Я. В., Тулукідзе Н.
Спільні мультимедійні проекти як інструмент розвитку міжнародної журналістики................................................................................151
- Лісун Я. В., Турманідзе Е.
Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку в Україні та Грузії..............................................................................................................153
- Малюга Л. М.
Реклама як фактор розвитку туризму..........................................................................................................................................................156
- Манаєнко Д. Д., Гамова І. В.
Медіа-тероризм та проблеми боротьби з ним у сучасному суспільстві....................................................................................................160
- Маренич В. М., Радченко Л. О.
До питання про взаємодію реклами та рекламної журналістики..............................................................................................................163
- Мельникович О. М.
Трансформації в рекламних агенціях.........................................................................................................................................................166
- Мельніченко О. І.
Семіотика в рекламному зверненні як засіб психологічного впливу на споживача.................................................................................169
- Москальчук Є. В. , Бучацька І. О.
PR-кампанія телевізійного продукту (серіал «школа» ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1»)..............................................................173
- Парубок Н. В.
Сутність та специфіка рекламування послуг готельно-ресторанної сфери ............................................................................................176
- Петрина М. Ю., Винницький М. І.
Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства...................................................................................................................179
- Проха А. С., Гамова І. В.
Психологічні війни – війни ХХІ століття......................................................................................................................................................182
- Родіонова Є. О.
Контент-маркетинг як засіб розвитку бізнесу в складних нішах..............................................................................................................185
- Романченко Т. В.
Споживач та digital: що впливає на кого?..................................................................................................................................................188
- Саковська О. М.
Використання реклами на ринку туристичних послуг...............................................................................................................................191
- Семененко К. Ю.
Комунікаційні точки зв’язку та їхнє місце в класифікації інструментів онлайн комунікацій................................................................. 193
- Старікова Н. Д., Гамова І. В.
Інформаційний шум як маніпулятивний прийом........................................................................................................................................197
- Сторожук Я. В., Файвішенко Д. С.
Новітні аспекти розвитку сфери зв’язків з громадськістю........................................................................................................................200
- Супрун Л. В.
Мовна ментальність в оперативному полі соціальних комунікацій...........................................................................................................201
- Ткачук К. О., Гамова І. В.
Кібернетична війна як різновид інформаційної війни................................................................................................................................204
- Транченко Л. В.
Оптимізаційні шляхи вибору структури комплексу рекламних комунікацій в туризмі.............................................................................207
- Хамініч С. Ю., Рохліна М. С.
Сучасні тенденції формування рекламного бізнесу в Україні....................................................................................................................209
- Хміль-Чуприна В. В.
Анотація книжкового видання в інтернет-змк як рекламний засіб.............................................................................................................212
- Цурган А. С.
Теоретичні аспекти комунікаційної політики...............................................................................................................................................215
- Чирва О. Г., Подзігун С. М.
Сучасні інструменти цифрового маркетингу...............................................................................................................................................218
- Широка Х., Полянська А. С.
Cучасні інструменти управління рекламною діяльністю на підприємстві................................................................................................ 221
- Юник О. О., Гамова І. В.
Перспективні напрями розвитку інтернет-маркетингу в Україні.................................................................................................................224
- Юрко Т. В., Гамова І. В.
Релігія як інструмент інформаційно-психологічного впливу.......................................................................................................................227
- Юсупова О. В.
Рекламна підтримка стимулювання продажу............................................................................................................................................230
- Яцюк Д. В.
Можливості застосування автоматизованих «розумних» рекламних кампаній в Google.........................................................................233