logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Міжнародна науково-практична конференція "Журналістика та реклама: вектори взаємодії"

Загальна інформація

  • Aldankova H., Kostenko S.

Advertising digitalization within sales network..................................................................................................................................................11

  • Burkle N.

Peculiarities of currency dependency – aspect of trading and production........................................................................................................14

  • Fayvishenko D.

Media content: information visualization...........................................................................................................................................................19

  • Hrechka D.

Content in social media.................................................................................................................................................................................... 22

  • Kopatch M.

Pecularities of shocking advertising................................................................................................................................................................. 24

  • Lizunova E.

The problem of software piracy....................................................................................................................................................................... 26

  • Marenych V., Koralewski J.

The role of advertisements in cosmetic products promotion........................................................................................................................... 28

  • Moroz M., Hlynskyy N.

Reasons and effects of online ad blocking........................................................................................................................................................30

  • Peresadko G., Pidlisna O.

Trends of digital promotion...............................................................................................................................................................................32

  • Radchenko A., Grover V.

Consumer rights protection from ill affected advertisement of childhood nutrition............................................................................................34

  • Savchuk A.

Storytelling as an advertising tool among conditions of information excess.....................................................................................................37

  • Shamrai-Sas О.

Media: gender equality......................................................................................................................................................................................39

  • Shapoval S., Radchenko A.

Careless advertisement about "delicious" foodstuffs of ukrainians..................................................................................................................49

  • Shylo B.

Instagram: test web versions of direct posts...................................................................................................................................................43

  • Аліханова І.

Соціальна реклама: інтерактивні кампанії....................................................................................................................................................45

  • Арешенкова-Левченко О. Ю.

Реклама як різновид масової комунікації......................................................................................................................................................47

  • Балук Н. Р., Басій Н. Ф., Дайновський Ю. А.

Соціальна реклама: сутність, класифікація та особливості розвитку..........................................................................................................50

  • Баранецька А. Д.

Візуалізація медіаконтенту як важливий складник реалізації комунікації..................................................................................................54

  • Баранник В. О., Надточій О. Л.

Зовнішня реклама в Черкасах: основні види................................................................................................................................................57

  • Баюра Д. О.

Соціальні комунікації в умовах цифрової економіки...................................................................................................................................60

  • Бедюх А. В., Гамова І. В.

Вплив інформаційного шуму на прийняття рішення.....................................................................................................................................63

  • Брюханова Г. В.

Роль графічного пакету Adobe у створенні  рекламних звернень..............................................................................................................66

  • Булеца С. Б., Менджул М. В.

Правове регулювання реклами в медичній діяльності................................................................................................................................68

  • Буряк Р. В.

Комунікаційна стратегія бренду в цифровому суспільстві..........................................................................................................................71

  • Васько А. І.

Імідж підприємства засобами реклами та зв’язків з громадськістю........................................................................................................75

  • Ватажко І. Р., Гамова І. В.

Канали розповсюдження інформації в інформаційних війнах...................................................................................................................77

  • Волошина Н. Ю.

Професійні складові фахівця рекламно-комунікаційної сфери...................................................................................................................80

  • Голік О. В., Даниленко Н. А.

Соціальна відповідальність журналіста ХХІ століття..................................................................................................................................82

  • Головата Д. В., Гамова І. В.

Квазіреальність як інструмент воєнно-інформаційної війни.......................................................................................................................85

  • Гузенко Г. М., Кривошеєва Н. М.

Досвід зарубіжних країн щодо регулювання реклами в Інтернеті.............................................................................................................87

  • Гурджиян К. В.

Рекламна діяльність закладів вищої освіти..................................................................................................................................................90

  • Данілова Л. Л.

Соціальна відповідальність реклами.............................................................................................................................................................93

  • Данілова Л. Л., Марчук А.

Стратегії позиціонування бренду...................................................................................................................................................................96

  • Доценко М. В.

Етичні аспекти висвітлення об’єднавчого собору........................................................................................................................................99

  • Дрокіна Н. І.

Перспективи розвитку digital реклами рекламно-комунікаційного ринку України.................................................................................... 102

  • Дубовик Т. В., Бучацька І. О.

Етичність АІ в сфері комунікацій.................................................................................................................................................................106

  • Запухляк І. Б.

Деякі теоретичні аспекти розвитку підприємства у змінних умовах інформаційно-цифрового суспільства......................................... 109

  • Зінченко О. А., Короленко Р. В.

Сучасні тенденції управління конкурентоспроможністю підприємства в контексті підвищення фінансових результатів.....................112

  • Карєва К. С., Кияниця Є. О.

Роль не етичної реклами у формуванні громадської свідомості...............................................................................................................115

  • Кармазінова В.Д.

Вплив реклами на процес створення обізнанності про бренд.................................................................................................................120

  • Кендюхов О. В.

Рекламні комунікації у брендингу: функції та ефективність.....................................................................................................................122

  • Кияниця Є. О.

Структура медіалогії в сучасному суспільстві знань..................................................................................................................................124

  • Кіслов Д. В.

Історико-політична та воєнно-історична реклама....................................................................................................................................127

  • Коваль С. В., Завгородня Т. С.

Користувацька реклама як різновид UGC...................................................................................................................................................130

  • Ковтун Н. О., Новіков А. Д.

Особливості прихованої реклами у відеоіграх для смартфонів...............................................................................................................133

  • Кожухівська Р.Б.

Інтернет-реклама як елемент просування інтернет-послуг в туризмі.....................................................................................................136

  • Курбан О.В.

Автоматизовані системи управління інформаційними он-лайн процесами в рекламі та PR..................................................................139

  • Кучкін М. С., Файвішенко Д. С.

Правильне інтонування публічних виступів як основа комунікації...........................................................................................................142

  • Литвин О. В., Кирилюк І. М.

Особливості реклами в туризмі....................................................................................................................................................................144

  • Лісневська А. Л.

Storytelling transmedia в аудіовізуальному контенті...................................................................................................................................146

  • Лісун Я. В., Тулукідзе Н.

Спільні мультимедійні проекти як інструмент розвитку міжнародної журналістики................................................................................151

  • Лісун Я. В., Турманідзе Е.

Сучасні тенденції розвитку рекламного ринку в Україні та Грузії..............................................................................................................153

  • Малюга Л. М.

Реклама як фактор розвитку туризму..........................................................................................................................................................156

  • Манаєнко Д. Д., Гамова І. В.

Медіа-тероризм та проблеми боротьби з ним у сучасному суспільстві....................................................................................................160

  • Маренич В. М., Радченко Л. О.

До питання про взаємодію реклами та рекламної журналістики..............................................................................................................163

  • Мельникович О. М.

Трансформації в рекламних агенціях.........................................................................................................................................................166

  • Мельніченко О. І.

Семіотика в рекламному зверненні як засіб психологічного впливу на споживача.................................................................................169

  • Москальчук Є. В. , Бучацька І. О.

PR-кампанія телевізійного продукту (серіал «школа» ТОВ «Телерадіокомпанія «Студія 1+1»)..............................................................173

  • Парубок Н. В.

Сутність та специфіка рекламування послуг готельно-ресторанної сфери ............................................................................................176

  • Петрина М. Ю., Винницький М. І.

Інноваційні технології в рекламній діяльності підприємства...................................................................................................................179

  • Проха А. С., Гамова І. В.

Психологічні війни – війни ХХІ століття......................................................................................................................................................182

  • Родіонова Є. О.

Контент-маркетинг як засіб розвитку бізнесу в складних нішах..............................................................................................................185

  • Романченко Т. В.

Споживач та digital: що впливає на кого?..................................................................................................................................................188

  • Саковська О. М.

Використання реклами на ринку туристичних послуг...............................................................................................................................191

  • Семененко К. Ю.

Комунікаційні точки зв’язку та їхнє місце в класифікації інструментів онлайн комунікацій................................................................. 193

  • Старікова Н. Д., Гамова І. В.

Інформаційний шум як маніпулятивний прийом........................................................................................................................................197

  • Сторожук Я. В., Файвішенко Д. С.

Новітні аспекти розвитку сфери зв’язків з громадськістю........................................................................................................................200

  • Супрун Л. В.

Мовна ментальність в оперативному полі соціальних комунікацій...........................................................................................................201

  • Ткачук К. О., Гамова І. В.

Кібернетична війна як різновид інформаційної війни................................................................................................................................204

  • Транченко Л. В.

Оптимізаційні шляхи вибору структури комплексу рекламних комунікацій в туризмі.............................................................................207

  • Хамініч С. Ю., Рохліна М. С.

Сучасні тенденції формування рекламного бізнесу в Україні....................................................................................................................209

  • Хміль-Чуприна В. В.

Анотація книжкового видання в інтернет-змк як рекламний засіб.............................................................................................................212

  • Цурган А. С.

Теоретичні аспекти комунікаційної політики...............................................................................................................................................215

  • Чирва О. Г., Подзігун С. М.

Сучасні інструменти цифрового маркетингу...............................................................................................................................................218

  • Широка Х., Полянська А. С.

Cучасні інструменти управління рекламною діяльністю на підприємстві................................................................................................ 221

  • Юник О. О., Гамова І. В.

Перспективні напрями розвитку інтернет-маркетингу в Україні.................................................................................................................224

  • Юрко Т. В., Гамова І. В.

Релігія як інструмент інформаційно-психологічного впливу.......................................................................................................................227

  • Юсупова О. В.

Рекламна підтримка стимулювання продажу............................................................................................................................................230

  • Яцюк Д. В.

Можливості застосування автоматизованих «розумних» рекламних кампаній в Google.........................................................................233

13.06.2019
42265
1998
остання редакція 18.06.2019
42265