logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
logo
ДЕРЖАВНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ / КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ ТОРГОВЕЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
img

Європейські дні торгівлі в Україні: тренди галузі, виклики й перспективи сьогодення

Загальна інформація

У Київському національному торговельно-економічному університеті традиційно протягом 7-30 листопада 2018 року відбулися заходи в рамках проведення Європейських днів торгівлі в Україні.

Різноманіття заходів, що відбулися на одній спільній практичній, науковій, дискусійній громадській платформі європейського партнерства в КНТЕУ дали змогу виявити нові тренди галузі, виклики й перспективи сьогодення, а також відкрити талановитих майбутніх професіоналів галузі.

Було організовано та проведено 3 студентські конкурси, присвячені розробці рекламних проектів для підприємств торгівлі України та Європи:

  • VІ Всеукраїнський студентський конкурс торговельної реклами, на якому талановитою молоддю з різних регіонів України було представлено 200 конкурсних проектів у дев’яти номінаціях, найпопулярнішими з яких стали "Рекламна кампанія" та "Відеореклама";
  • креатив-батл «Рекламний полігон» за підтримкою Спілки рекламістів України, Міжнародного професійного журналу «Маркетинг і реклама». Загалом у заході взяли участь близько 100 студентів українських ЗВО з Києва, Харкова, Одеси, Чернігова, Вінниці та Чернівців. До журі, очолюваного Костянтином Шнайдером, креативним директором рекламної компанії "Saatchi & Saatchi Ukraine" ("Саатчі енд Саатчі Україна"), входили також представники компанії "Пепсіко Україна" та Української асоціації пакувальників;
  • 14-й Український студентський фестиваль реклами, у якому взяли участь понад 500 студентів, школярів, молодих співробітників рекламних агентств з усіх регіонів України. У програмі майстер-класів 14-го УСФР виступили Анже Йереб, креативний директор "Saatchi & Saatchi" Костянтин Шнайдер, керівник проекту "Reputation Lab" Андрій Кашпур та генеральний директор PR-BTL-Event-компанії Андрій Різоль

Запрошені спікери провели 4 відкриті лекції, які були присвячені організації міжнародних залізничних перевезень (спікер - Мурін Михайло, фахівець у галузі логістики ТОВ «Карго-експрес»), європейським практикам торгівлі (спікери - ментори міжнародної компанії "АШАН Гіпермаркет Україна" Злата Костюк, Наталія Буглак та Олексій Хахалєв), розвитку європейських сирних традицій на теренах України (спікер - Деніс Прімагі, компанія «Сирне королівство») та діджиталізації як основи для розвитку сучасного бізнесу (спікер - Марк Савчук, генеральний директор «L’Оreal Україна»).


Окрім відкритих лекцій, представниками бізнесу було проведено 5 майстер-класів, які були присвячені кращим європейським торговельним практикам:

  • Анна Горкун (генеральний директор компанії "INKERMAN UKRAINE") поділилась професійними секретами управління глобальним бізнесом в епоху змін;
  • Альона Рубанець (директор із персоналу компанії «Ватсонс», HRD із досвідом роботи в Україні та за кордоном, сертифікований коуч (ICC, CIPD), сертифікований фасилітатор і бізнес-тренер) провела майстер-клас «Працюємо в технології Форсайт, погляд на професії ритейлу з далекого 2030-го року. Якими будуть професії майбутнього роздрібного світу?»;
  • Катерина Вавринович (тренінг-менеджер міжнародної готельної мережі «Ноliday Inn Kyiv») до уваги студентів представила стандарти обслуговування споживачів, інноваційні тренди формування готельного бренду, організацію системи управління персоналом, новаторську програму споживчої лояльності «IHG® Rewards Club» на основі діджиталізації;
  • Ніна Міщенко (керівник Департаменту креативного маркетингу і комунікацій компанії «TARYAN GROUP») розповіла про майбутнє сфери нерухомості України та поділилася тим, якими насправді мають бути амбіційні проекти, започатковані справжніми професіоналами своєї справи;
  • Юлія Бевзенко (блогер, екскурсовод, «менеджер Києва») розповіла, як побудувати особистий бренд та створити правильну репутацію.

До заходів у рамках проведення Європейських днів торгівлі також долучилися викладачі КНТЕУ, які провели 3 семінари-практикуми за участю викладачів, аспірантів та студентів:

  • «Європейські практики формування лояльності відвідувачів АЗС» (к.е.н., доцент кафедри маркетингу Гурджиян К. В.);
  • «Lean management» (к.е.н., доцент кафедри торговельного підприємництва та логістики Бегларашвілі О. П.);
  • «Особливості проектування торговельних об’єктів у різних країнах світу» (д.е.н., завідувач кафедри торговельного підприємництва та логістики Ільченко Н. Б.).

Також Європейським дням торгівлі присвячено 3 круглі столи, 2 дискусійні панелі, 2 конференції та освітній форум. Так, за підтримкою кафедри менеджменту проведено Всеукраїнський круглий стіл «Конкурентоспроможність підприємств торгівлі: сучасні реалії та стратегічні прогнози», присвячений поширенню прогресивного досвіду та пошуку нових шляхів підвищення конкурентоспроможності підприємств торгівлі, активізації їх інноваційної діяльності, визначенню стратегічних перспектив розвитку в умовах економічної та геополітичної нестабільності.


Кафедрою економіки та фінансів підприємства організовано Всеукраїнський круглий стіл «Підвищення якості фінансово-економічної підготовки фахівців для сфери підприємництва в Україні» з метою обговорення проблем та внесення пропозицій щодо удосконалення підготовки фахівців з економіки та фінансів в умовах інтеграції в європейський освітній простір та спрямованості освітнього процесу на формування компетентностей студентів відповідно до вимог сучасного ринку праці, мобільності людського капіталу.


Новаціям у стандартах вищої освіти торговельної галузі також присвячено Другий міжнародний освітній форум для викладачів іноземної мови  «Партнери в навчанні і викладанні» за участю представників Міністерства освіти і науки України, представництва освітньої компанії «Пірсон», «Дінтернал Ед’юкейшн» і Міжнародного екзаменаційного центру ILAC та круглий стіл «Актуальні питання підготовки кадрів сфери туризму» за участю представників Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, ДП «УкрНДНЦ», ГС «Всеукраїнська асоціація гідів», Української асоціації активного та екологічного туризму, Всеукраїнської профспілки «Союз професіоналів СПА, готелів та велнес-курортів України».


Обговоренню сучасних тенденцій та перспектив формування системи захисту прав споживачів фінансових послуг та дослідженню проблем фінансової поведінки споживачів присвячена дискусійна платформа студентів та молодих вчених «Захист прав споживачів фінансових послуг: проблеми та шляхи їх вирішення» (організатори: КНТЕУ, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг).


Дискусійна панель «Диференціація ставки ПДВ: шлях України до ЄС», присвячена обговоренню можливості диференціації ставки ПДВ на продукти за прикладом ЄС та шляхів компенсації видатків державного бюджету з 2020 року. Модератором виступив Олексій Дорошенко, генеральний директор Української асоціації постачальників торговельних мереж.


Організаторами Міжнародної науково-практичної конференції "Глобальні імперативи розвитку бізнесу та права" виступили КНТЕУ (Київ, Україна), Університет Казимира Великого (Бидгощ, Польща), Вільнюський Університет (Вільнюс, Литва) та Університет ім. Матея Бела (Банська Бистриця, Словаччина). Конференція присвячена імплементації міжнародного досвіду формування сприятливого середовища ведення бізнесу у вітчизняну практику та узагальненню національного досвіду створення правової та організаційної бази безпеки бізнесу.


Кафедрою маркетингу за участю керівників провідних роздрібних підприємств, спеціалістів із бренд-менеджменту, маркетингу, науковців, аспірантів та студентів проведено конференцію «Бренд-менеджмент: маркетингові технології», головним контентом якої було обговорення економічних та організаційних проблем розвитку бренд-менеджменту в Україні та світі, пошук шляхів інтеграції теорії та практики бренд-менеджменту.

За участю викладачів кафедри товарознавства, управління безпечністю та якістю, кафедри торговельного підприємництва та логістики, а також кафедри маркетингу та студентів започатковано проведення 5 моніторингів:

  • «Фіскальний чек: чесна конкуренція та захист покупця» (організатори: КНТЕУ, Українська рада бізнесу);
  • «Фальсифікація товарів в Україні та ЄС: проблеми контролю та відповідальності» (організатори: КНТЕУ, ВГО «Споживча довіра», Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС», ВБО «Ліга виробників харчових продуктів»);
  • «Харчове шахрайство: як захистити споживача?» (організатори: КНТЕУ, ВГО «Споживча довіра», ВФС «ПУЛЬС», ВБО «Ліга виробників харчових продуктів»);
  • «Моніторинг діяльності інтернет-магазинів» (організатори: КНТЕУ, Українська рада бізнесу, Європейська Бізнес Асоціація, ВФС «ПУЛЬС»);
  • «Моніторинг закладів з надання фізкультурно-спортивних послуг» (організатори: КНТЕУ, Всеукраїнська федерація споживачів «ПУЛЬС», Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів», Об’єднання споживачів активістів «ОСА», НУФВСУ).

Низка наукових та практичних заходів, що були організовані та проведені в рамках Європейських днів торгівлі, стануть підґрунтям для оновлення навчального контенту викладачами, а також вже стали джерелом натхнення для досягнень студентів на шляху їх професійного розвитку надалі.

30.11.2018
42265
1927
остання редакція 02.06.2020
Vega