Інформаційний пакет ЄКТС 2024 (ОС «Магістр»)
Вступнику
Інформаційний пакет
ЄКТС
ЗМІСТ
1. Загальна інформація про університет
1.1. Назва та адреса
1.2. Опис закладу (тип і статус)
1.3. Адміністрація університету
1.4. Академічний календар
1.5. Перелік освітніх програм
1.6. Вимоги щодо умов прийому, у тому числі мовна політика
та процедури реєстрації
1.7. Кредитна мобільність та попереднє навчання (неформальне та
інформальне)
1.8. Політика розподілу кредитів ЄКТС (інституційна кредитна
рамка)
1.9. Механізми академічного управління
2. Загальна інформація для студентів
2.1. Відділ обліку студентів
2.2. Умови проживання
2.3. Харчування
2.4. Вартість проживання
2.5. Фінансова підтримка для студентів
2.5.1. Стипендіальне забезпечення студентів
2.5.2. Пільгова оплата за проживання у гуртожитках
2.5.3. Фінансове забезпечення студентів з числа дітей-сиріт та
дітей, позбавлених батьківського піклування
2.6. Медичні послуги
2.7. Умови для студентів з обмеженими можливостями та особливими
потребами
2.8. Навчальне обладнання
2.9. Бібліотека
2.10. Організація мобільності студентів за освітніми
програмами
2.11. Заклади вищої освіти – партнери університету
2.12. Програми англійською мовою викладання
2.13. Мовні курси
2.14. Можливості для практичної підготовки
2.15. Дуальна форма освіти
2.16. Умови для творчого розвитку, занять спортом і
відпочинку
2.17. Студентські організації
3. Освітня програма
4. Інформація про освітні компоненти (дисципліни)
Інформаційний пакет Європейської кредитно-трансферної системи (ЄКTС) – документ, розроблений на основі довідника користувача ЄКТС 2015 року, містить загальну інформацію про університет, назву спеціальностей, освітніх програм, відомості про кваліфікацію, яку набувають випускники, графік освітнього процесу та види занять, форми та умови проведення контрольних заходів, іншу інформацію, повний перелік пропонованих обов’язкових та вибіркових навчальних дисциплін та їх анотацію.
Цей документ сприяє: всебічному ознайомленню з університетом та освітньою програмою, згідно з якою здійснюється викладання; участі у програмах академічної мобільності; визнанню дипломів / дисциплін, прослуханих здобувачами в інших університетах, зокрема зарубіжних; коректній підготовці додатків до дипломів європейського зразка; акредитації освітніх програм; участі університету у рейтингах закладів вищої освіти.
У тексті інформаційного пакета ЄКТС містяться посилання на вичерпну інформацію щодо освітнього процесу та студентського життя у ДТЕУ. Доповнює її довідник студента https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=1086&uk та Дні вступника у ДТЕУ, які проводять у 2023 / 2024 навчальному році за графіком із дотриманням протиепідемічних вимог за попередньою електронною реєстрацією, доступною за тиждень до дати проведення заходу.
Офіційний Teлеграм-канал приймальної комісії: https://t.me/knteu_vstup
Електронна пошта приймальної комісії: pk@knute.edu.ua
Офіційна інтернет-сторінка приймальної комісії: https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=43472&uk
Інформаційно-консультаційний центр приймальної комісії:
вул. Кіото, 19, конгрес-центр, м. Київ, 02156, корпус В, кім.
106; 306.
Довідки та консультації за телефоном: +380 (44)
531 48 88.
Графік роботи приймальної комісії:
Понеділок – п’ятниця: 09:00–17:00,
обідня перерва: 13:00–14–00.
Субота, неділя – вихідні.
1. Загальна інформація про університет
Державний торговельно-економічний університет (ДТЕУ)
Адреса: вул. Кіото, 19, м. Київ, 02156.
Телефон: (044) 531 31 73, (044) 531 47 41.
Електронна пошта: knute@knute.edu.ua
Офіційний сайт: www.knute.edu.ua
Офіційні сторінки ДТЕУ в соціальних мережах: Фейсбук: https://www.facebook.com/knteuofficial
Інстаграм: https://www.instagram.com/knute_official/
Телеграм-канал ДТЕУ: https://t.me/knteu
Телеграм-канал приймальної комісії ДТЕУ: https://t.me/knteu_vstup
Ютуб: https://www.youtube.com/kyotostreet
1.2. Опис закладу (тип і статус)
Державний торговельно-економічний університет (до 2022 р. – Київський національний торговельно-економічний університет) за свою 78-річну історію пройшов великий шлях становлення та розвитку, і на сучасному етапі є визнаним суспільством і міжнародною спільнотою продуцентом високоінтелектуальних ресурсів, потужним інноваційним навчально-науковим комплексом із сучасною матеріально-технічною базою, новітніми освітніми технологіями, глобальними інформаційними мережами.
ДТЕУ – один із провідних закладів вищої освіти, лідер у підготовці висококваліфікованих фахівців. Вагомий внесок у формування молодого покоління українців робить потужний науково-педагогічний колектив – досвідчені освітяни, відомі науковці, громадські діячі, ефективні практики, стейкголдери.
Університет запроваджує європейські підходи до підготовки нової генерації інтелектуальної еліти нації на засадах інноваційності, інклюзивності, системності, екологічності, гендерної рівності, патріотичності, всебічного розвитку особистості. Міжнародна співпраця з іноземними партнерами, провідними університетами, освітніми та науковими центрами світу відкриває нові можливості для студентів. У найближчі десятиріччя глобальних викликів саме випускники ДТЕУ стануть затребуваними для пошуку ефективних рішень, розв’язування державних, європейських та світових проблем.
ДТЕУ першим у країні здійснив суттєве оновлення змісту освіти, впровадження новітніх освітніх технологій. Потужний кадровий потенціал, залучення до освітнього процесу професіоналів-практиків та постійна актуалізація змісту освіти є основою для високого рівня підготовки фахiвцiв.
Система управління якістю ДТЕУ сертифікована відповідно до вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015 та європейських рекомендацій і спрямована на реалізацію Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022–2032 роки.
Науково-дослідна робота університету відповідає пріоритетним напрямам розвитку науки і техніки та інноваційної політики, спрямована на відновлення України та інтеграцію вищої освіти до європейського науково-освітнього простору.
Освітній процес в університеті спрямований на задоволення потреб ринку праці, формування у здобувачів освіти конкурентних переваг, інноваційних компетентностей та ґрунтується на системному підході та міждисциплінарному принципі навчання з метою формування у студентів сучасних поглядів на розвиток cвiтy, держави, науково-технічного прогресу, духовних цінностей, патріотизму, глибини мислення, здатності розв’язувати загальновиробничі та соціально-економічні проблеми, забезпечуючи відповідність змісту освіти потребам суспільства; орієнтований на формування компетентностей як чинника підвищення конкурентоспроможності, стимулювання і мотивацію здобувачів вищої освіти, залучення їх до вдосконалення методів навчання та формування активної громадянської позиції. Зміст підготовки фахівців відповідає ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності та стандартам вищої освіти, вимогам Національної рамки кваліфікацій i забезпечується концептуально новими підходами до змісту освітньо-професійних та освітньо-наукових програм, акредитованих національним органом акредитації та міжнародними інституціями, навчальних планів і програм навчальних дисциплін.
В університеті запроваджено всі елементи Європейської кредитно-трансферної системи (ЄKTС), що забезпечує якiсну підготовку фахiвцiв за гнучкими iндивiдуальними планами та рейтингову систему оцінювання освітньої діяльності студентів. Навантаження одного навчального року за денною формою навчання становить 60 кредитів ЄКТС. Кредити присвоюються здобувачам вищої освіти після успішного вивчення дисципліни, проходження практичної підготовки та атестації за умови позитивного оцінювання досягнутих результатів навчання.
ДТЕУ в рейтингах
Університет займає лідерські позиції серед провідних закладів вищої освіти України, входить до десяти найпопулярніших ЗВО за кількістю поданих заяв за всіма освітніми ступенями та є лідером в Україні серед економічних закладів вищої освіти. Так, за результатами вступної кампанії 2023 року до університету подано 18 156 заяв вступників на бакалаврський рівень, і таким чином університет посів
6-те місце серед ЗВО України, 4-те – серед ЗВО міста Києва і 1-ше – з-поміж економічних ЗВО України.
За результатами рейтингу Webometrics Ranking of World Universities (присутність в Інтернеті і відкриті публікації результатів наукової діяльності) ДТЕУ займає 4 194-ту позицію серед понад 30 тис. університетів із більш ніж 200 країн світу. У світовому рейтингу Webometrics у звітному році ДТЕУ посідає 26-те місце серед 300 українських ЗВО.
Структура ДТЕУ
ДТЕУ як базовий заклад разом із 13 відокремленими структурними підрозділами (3 інститути, 8 коледжів, 2 училища) у Києві, Харкові, Вінниці, Чернівцях, Хмельницькому, Ужгороді, Коломиї, Бурштині та Житомирі є багатогалузевим закладом вищої освіти, що провадить освітню, наукову, науково-технічну, інноваційну, методичну та культурно-просвітницьку діяльність, має розвинену інфраструктуру закладів освіти, навчально-виробничих, наукових центрів, інших підрозділів, об’єднаних з метою реалізації державної політики в галузі освіти і науки, виконання місії і завдань як державного закладу вищої освіти.
У базовому закладі ДТЕУ функціонують 6 факультетів: міжнародної торгівлі та права; економіки, менеджменту та психології; фінансів та обліку; інформаційних технологій; технологій та бізнесу; торгівлі та маркетингу. Тут навчаються близько 18 тис. студентів за 30 бакалаврськими та 24 магістерськими спеціальностями: 62 бакалаврськими (з них 5 – англійською мовою викладання) та 65 магістерськими (з них 14 – англійською мовою викладання) освітніми програмами.
Університет здійснює підготовку та підвищення кваліфікації фахівців із зовнішньої і внутрішньої торгівлі, економіки, міжнародних економічних відносин, публічного управління та адміністрування, фінансів, банківської справи, страхування та фондового ринку, підприємництва та торгівлі, обліку і оподаткування, фінансового контролю та аудиту, менеджменту, маркетингу, журналістики, права, міжнародного права, туризму, готельного і ресторанного бізнесу, харчових технологій, психології, філології, соціології, політології та ІТ-галузі: кібербезпеки, інженерії програмного забезпечення, комп’ютерних наук, системного аналізу та інших.
У ДТЕУ створено сучасну базу для науково-дослідної роботи. Підготовка здобувачів ступеня вищої освіти «доктор філософії» здійснюється за 15 освітньо-науковими програмами, зокрема ОНП «Міжнародні економічні відносини» викладається двома мовами – українською та англійською. Англомовну програму започатковано у вересні 2023 року. Після захисту дисертаційних робіт переважна більшість випускників залишається працювати в університеті і залучається до формування й реалізації політики вдосконалення якості освітньої діяльності. Також здійснюється підготовка докторів наук за 11 спеціальностями.
Університет постійно здійснює акредитацію освітніх програм, ряд з яких отримав акредитацію з визначенням «зразкова», нині університет проходить процедуру міжнародної оцінки освітніх програм в Центральному агентстві з оцінювання та акредитації (Німеччина).
До складу ДТЕУ входять: Інститут вищої кваліфікації, центр педагогічних та психологічних досліджень, навчально-науковий центр бізнес-симуляції, центр управління якістю, центр трансферу технологій, бізнес-інкубатор, відділ супроводу дистанційного навчання, центр підготовки до зовнішнього оцінювання знань, центр розвитку кар’єри, центр тестування та моніторингу знань, центр профорієнтаційної роботи, Академія освітнього дизайну, центр укладання договорів, навчально-виробниче об’єднання; створено юридичну клініку «Центр правового захисту», що надає безкоштовну правову допомогу; освітньо-консультативний центр медіації, який допомагає студентам університету та іншим особам у врегулюванні спорів через організацію і проведення процедури медіації.
Однією із вагомих переваг університету є розвинена матеріально-технічна база європейського рівня для навчання, проживання та розвитку особистості.
Модернізовані навчальні корпуси, навчальні аудиторії оснащено сучасним демонстраційним обладнанням, а лабораторії – необхідним устаткуванням; численні багатофункціональні open-space та коворкінг-зони, спортивні майданчики, футбольне поле, тенісні корти, репетиційні зали, заклади харчування та студмістечко університету забезпечені всіма умовами для навчання, дозвілля та комфортного проживання.
В університеті з 2022 року запроваджено та активно використовують унікальний комплекс з управління закладом вищої освіти «МІА-Освіта», який поєднує в собі комплексне ІТ-рішення щодо налагодження та поєднання різних систем між підрозділами університету. Здобувачі вищої освіти мають доступ до особистого кабінету на вебпорталі або через мобільний додаток, у якому розміщено індивідуальний навчальний план, розклад занять, результати успішності й налагоджено ефективну комунікацію між учасниками освітнього процесу, створено умови для обрання вибіркових освітніх компонент.
Цифровізація діяльності
Функціонують численні комп’ютерні класи, широкоформатні LED-екрани у лекційних аудиторіях та проєкційне обладнання для презентацій в усіх навчальних аудиторіях, SMART-бібліотека з VR-технологіями, сучасна технічна база для дистанційного навчання, оновлене комп’ютерне забезпечення, безкоштовний Wi-Fi, професійні комп’ютерні бази даних за видами діяльності, інші інновації та тренди у технічному забезпеченні.
Технічне забезпечення постійно модернізують. Закупили та ввели в експлуатацію нові сервери та сучасне програмне забезпечення, що дає змогу автоматизувати облік студентів та викладачів, процедуру вибору дисциплін, складання навчальних планів, формування розкладу та навантаження, розроблення навчально-методичних матеріалів і створює умови для синхронізації різних інформаційно-технічних платформ університету.
Дистанційне навчання використовують як елемент освітнього процесу, що реалізується за допомогою корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle.
Учасники освітнього процесу, крім корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle, широко використовують такі програмні продукти, як системи відеоконференцій Zoom, платформи Office 365 Teams, Google Classroom тощо. Для спілкування зі студентами, науково-педагогічними працівниками застосовують численні месенджери.
Університет підтримує тісні відносини з органами державної та місцевої влади, міжнародними компаніями, бізнес-структурами, організаціями, установами, які є партнерами у створенні нових та удосконаленні діючих освітніх програм, беруть участь у формуванні актуального контенту дисциплін та визначають умови для практичної підготовки здобувачів вищої освіти з їх подальшим працевлаштуванням.
Серед випускників – відомі громадські діячі, керівники органів державної влади та управління, організацій і підприємств, дипломатичні працівники, науковці, освітяни, бізнесмени. Асоціація випускників ДТЕУ об’єднує тисячі успішних професіоналів, більшість із них зберігають зв’язки з університетом, допомагаючи в удосконаленні освітніх програм, та особисто беруть участь в освітньому процесі.
Міжнародне співробітництво
Університет співпрацює зі 112 закладами вищої освіти, міжнародними центрами та установами із 31 країни світу. Діють міжнародні програми обміну для викладачів і здобувачів освіти, здійснюється підготовка і реалізація міжнародних проєктів, що дозволяє інтегруватися до європейського освітнього простору. Це сприяє удосконаленню освітніх програм різних ступенів підготовки та перепідготовки фахівців і розширює можливості для проходження практичної підготовки здобувачів освіти у 15 країнах.
Університет входить до складу таких міжнародних організацій, як: European University Association (EUA) / Асоціація європейських університетів, European Communication Research and Education Association (ECREA) / Європейська асоціація комунікаційних досліджень та освіти, Observatory Magna Charta Universitatum (MCU) / Велика хартія університетів, European Public Eaw Organisation (EPLO) / Європейський центр публічного права, L’Agence Univcrsitaire de la Francophonie (AUF) / Університетське агентство франкофонії, World Association of Chefs Societies (Worldshefs) / Всесвітня організація кулінарних союзів.
У 2023 році у ДТЕУ реалізовувалися Проєкти Еразмус+ із такими європейськими ЗВО, як: Університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт (Німеччина), Бамберзький університет імені Отто Фрідріха (Німеччина), Люблянська школа бізнесу (Словенія), Познанський університет економіки і бізнесу (Республіка Польща), Щецинський університет (Республіка Польща), Гданський університет (Республіка Польща), Гранадський університет (Іспанія), Університет прикладних наук Ювяскюля (Фінляндська Республіка), Люблянський Університет (Словенія), а також консорціумом університетів Erasmus+ y Словаччині Workspace Europe.
Насичене студентське життя, відкритий інклюзивний простір, гендерна рівність, реалізація принципів академічної доброчесності, можливість креативної всебічної участі в освітньо-науковому, громадському, мистецькому, творчому, спортивному та соціальному напрямах помітно вирізняє університет серед інших закладів вищої освіти.
Університет є лідером спортивного розвитку, про що свідчить сучасна модернізована спортивна база, широкий вибір секцій, численні індивідуальні та колективні перемоги у різних видах спорту.
1.3. Адміністрація університету
Мазаракі Анатолій Антонович |
Ректор, доктор економічних наук, професор, академік Національної академії педагогічних наук України, заслужений діяч науки і техніки України, лауреат Державної премії України в галузі науки і техніки, Премії Кабінету Міністрів України за розробку інноваційних технологій |
Притульська Наталія Володимирівна |
Перший проректор з науково-педагогічної роботи, доктор технічних наук, професор |
Герасименко Анжеліка Григорівна |
Проректор з науково-педагогічної роботи та міжнародних зв’язків, доктор економічних наук, професор |
Куліков Олексій Петрович |
Проректор з науково-педагогічної та адміністративно-господарської роботи, кандидат юридичних наук |
Початок навчальних занять – 1 вересня.
Завершення навчальних занять – 30 червня.
Освітній процес здійснюється за семестрами.
Тривалість семестрів, практичної підготовки, екзаменаційних сесій, атестацій, канікул визначається графіком освітнього процесу на кожен навчальний рік.
1.6. Вимоги щодо умов прийому на навчання, зокрема мовна політика та процедури реєстрації
Інформацію про умови прийому на навчання за освітніми ступенями «бакалавр», «магістр» та освітньо-науковим рівнем «доктор філософії» розміщено на сайті Державного торговельно-економічного університету (https://knute.edu.ua/blog/read/?pid=47410)
1.7. Кредитна мобільність та попереднє навчання (неформальне та інформальне)
Механізми для визнання кредитної мобільності здобувачів освіти та попереднього навчання відповідають Закону України «Про освіту», Закону України «Про вищу освіту», положенням «Про організацію освітнього процесу студентів», «Про порядок реалізації права на академічну мобільність у ДТЕУ», «Про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті у ДТЕУ» та угодам про навчання за умовами академічної мобільності.
Визнання кредитної мобільності здійснюється на основі таких документів:
- каталог дисципліни
- угода про навчання
- академічна довідка
- сертифікат про навчальну практику
За умовами кредитної мобільності студенту перезараховуються всі кредити, які він здобув поза місцем основного навчання, що є компонентами освітньої програми.
1.8. Політика розподілу кредитів ЄКТС (інституційна кредитна рамка)
Європейська кредитно-трансферна система (англ. European Credit Transfer System – ЕCTS) – система, створена для забезпечення єдиної міждержавної процедури виміру й порівняння між закладами освіти результатів навчання здобувачів вищої освіти. Система розроблена для мобільності студентів і викладачів, спрощує порівняння і визнання навчальних програм та навчальних досягнень студентів як вітчизняними, так і закордонними закладами освіти.
Кредит ЄКТС – одиниця вимірювання обсягу навчального навантаження здобувача вищої освіти, необхідного для досягнення визначених (очікуваних) результатів навчання.
Обсяг одного кредиту ЄКТС становить 30 годин.
Оцінювання результатів навчання студентів передбачає проведення таких контрольних заходів: вхідний, поточний та підсумковий контроль, атестація. Результати навчання студентів у ДТЕУ оцінюють за 100-баловою шкалою, де 60 –100 балів – це результати навчання, що дають студенту право отримати кредити ЄКТС; 0–59 балів – незадовільні результати навчання, що не дають студенту право отримати кредити ЄКТС. Оцінювання результатів навчання студента відображають у спосіб, який є загальнозрозумілим у різних закладах освіти, для цього використовують довідник з розподілу оцінок (балів) ДТЕУ.
Розподіл кредитів ЄКТС ґрунтується на офіційній тривалості циклу програми навчання та визначається навчальним планом. Кредити розподіляють на всі дисципліни, які вивчають здобувачі вищої освіти, практичну підготовку, виконання випускних кваліфікаційних робіт (проєктів), атестацію. Кредити присвоюють після завершення вивчення дисципліни за умови успішного складання підсумкового контролю, проходження практичної підготовки і атестації.
1.9. Механізми академічного управління
Механізми академічного управління у ДТЕУ визначені у таких положеннях:
- Положення про організацію освітнього процесу студентів.
- Положення про дистанційне навчання у ДТЕУ.
- Положення про порядок реалізації права на академічну мобільність у ДТЕУ.
- Положення про індивідуальний навчальний план студента ДТЕУ.
- Положення про самостійну роботу студентів і аспірантів ДТЕУ.
- Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти ДТЕУ.
- Положення про оцінювання результатів навчання студентів і аспірантів.
- Положення про порядок визнання результатів навчання, отриманих у неформальній та інформальній освіті.
- Положення про апеляцію результатів підсумкового контролю знань здобувачів вищої освіти ДТЕУ.
- Положення про випускну кваліфікаційну роботу.
- Положення про атестацію здобувачів вищої освіти та екзаменаційну комісію з атестації у ДТЕУ.
- Положення про гаранта освітньої програми.
- Положення про «Диплом з відзнакою» у ДТЕУ.
- Тимчасове положення про дуальну форму здобуття вищої освіти.
2. Загальна інформація для студентів
У відділі обліку студентів університету зберігаються особові справи, документи про освіту, трудові книжки студентів, які навчаються в університеті. Основними завданнями працівників відділу обліку студентів є:
- своєчасне внесення поточних змін до особових справ;
- зберігання документів у належному стані;
- надання інформації за письмовими запитами будь-яких інстанцій;
- надання студентам інформації;
- прийом студентів пільгових категорій.
На території студмістечка ДТЕУ є п’ять студентських гуртожитків, розташованих за 5 хв ходи від головного навчального корпусу та за 15 хв від станцій метро «Лісова» та «Чернігівська». До центру міста (вул. Хрещатик) можна доїхати за 30 хв. Поблизу університету – лісопаркова зона та парк Кіото. Ще один гуртожиток № 6 розташований за адресою: вулиця Княгині Інгігерди, 23 (за 20 хв ходи від головного навчального корпусу).
У гуртожитках є кімнати на 2, 3, 4, 5, 6 ліжко-місць із кухнями на кожному поверсі, санвузлом та централізованою пральнею.
Університет і здобувач вищої освіти укладають Договір найму жилого приміщення в гуртожитку, в якому визначено права та обов’язки мешканців, а також взаємну відповідальність сторін, які повинні знати і суворо дотримувати мешканці гуртожитків.
Адреси гуртожитків:
- № 1 – вул.
Дмитра Мілютенка, 8, м. Київ, 02156;
тел. (044) 531 49 05, (044) 531 49 67; - № 2 – вул.
Дмитра Мілютенка, 6, м. Київ, 02156;
тел. (044) 531 48 91, 519 37 41, 513 11 82; - № 3 – вул.
Василя Іваниса, 2, м. Київ, 02156;
тел. (044) 531 49 28, 513 13 32; - № 4 – вул.
Василя Іваниса, 2-а, м. Київ, 02156;
тел. (044) 531 47 62, 531 47 99; - № 6 – вул.
Княгині Ігнігерди, 23, м. Київ, 02090;
тел. (044) 574 15 46; - № 7 – вул.
Василя Іваниса, 2-б, м. Київ, 02156;
тел. (044) 531 31 62.
В університеті налагоджено систему оздоровчого харчування. У корпусах Б, Д, Е та Н (вул. Дорошенка, 57а) працюють чотири сучасні їдальні та численні кафе, де є можливість якісно та збалансовано харчуватися за помірними цінами.
Вартість проживання здобувачів вищої освіти в гуртожитках встановлюється наказом ДТЕУ з урахуванням вимог спільного наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Міністерства фінансів України і Міністерства охорони здоров’я України від 28.03.2011 № 284/423/173 (граничний розмір плати за проживання у студентських гуртожитках не може перевищувати 40 відсотків від розміру мінімальної академічної стипендії).
2.5. Фінансова підтримка для студентів
2.5.1. Стипендіальне забезпечення студентів
Студентам денної форми навчання, які навчаються коштом державного бюджету, за результатами семестрового контролю на підставі рейтингу успішності призначається академічна стипендія.
Студентам першого року навчання на перший семестр академічна стипендія призначається відповідно до рейтингу за результатами конкурсних балів під час вступу до університету.
За особливі успіхи у навчанні, участь у науковій та громадській роботі студентам університету можуть призначатися іменні академічні стипендії Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України та інші.
До того ж за успіхи у навчанні, участь у науковій, громадській та спортивній діяльності студенти можуть заохочуватися цінними подарунками та грошовими преміями.
Призначення і виплата стипендії студентам, які є іноземними громадянами та особами без громадянства, здійснюється відповідно до міжнародних договорів України та нормативно-правових актів. Студентам-іноземцям, які вступили на навчання до ДТЕУ відповідно до міжнародних договорів, якими передбачено стипендію, академічна стипендія призначається до першого семестрового контролю у мінімальному розмірі.
Студентам, які навчаються згідно з угодами, укладеними між університетом та фізичними або юридичними особами, стипендія може виплачуватися коштом цих осіб, якщо це передбачено умовами угоди.
Студентам пільгових категорій, визначених нормативно-правовими актами України (студентам з-поміж дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, студентам з інвалідністю, студентам із малозабезпечених сімей, студентам з-поміж осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, студентам з-поміж дітей, батьки яких є шахтарями, учасникам бойових дій та їхнім дітям, студентам з-поміж дітей, загиблих, померлих учасників бойових дій, студентам з числа осіб, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, студентам з-поміж осіб, які постійно проживають на лінії зіткнення, студентам з-поміж осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, студентам з-поміж дітей, загиблих, померлих осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України), призначаються соціальні стипендії.
Розмір академічних та соціальних стипендій встановлює Кабінет Міністрів України.
2.5.2. Пільгова оплата за проживання у гуртожитках
Студенти пільгових категорій, визначених законами України та постановами Кабінету Міністрів України, мають право на першочергове поселення у гуртожитки.
Студенти з-поміж дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, учасники бойових дій та їхні діти, студенти з-поміж дітей загиблих, померлих учасників бойових дій, студенти з-поміж осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, студенти з-поміж дітей загиблих, померлих осіб, стосовно яких встановлено факт позбавлення особистої свободи внаслідок збройної агресії проти України, мають право на безкоштовне проживання в гуртожитках до закінчення навчання у ДТЕУ але не довше, ніж до досягнення ними 23 років.
Студенти з-поміж осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, мають право на пільгову оплату проживання в гуртожитках у розмірі 50 % від встановленої вартості проживання.
Студенти з-поміж осіб, зареєстрованих як внутрішньо переміщені особи, студенти з-поміж осіб, які проживають на лінії зіткнення, мають право на пільгову оплату проживання в гуртожитках у розмірі 50 % від встановленої вартості проживання, але не довше, ніж до досягнення ними 23 років.
Студенти з-поміж дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, а також студенти, які під час навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків, що навчаються коштом державного бюджету, зараховують на повне державне утримання та вони отримують компенсацію на харчування, придбання навчальної літератури та інші виплати, передбачені чинним законодавством.
Студенти університету, які потребують медичної допомоги, мають право укласти декларацію із сімейним лікарем на медичне обслуговування. Зокрема, можна обрати лікаря із широкого загалу професіоналів залежно від територіальної близькості. Вибір сімейних лікарів у Деснянському районі м. Києва досить великий, також є можливість укласти декларацію у КНП «Київська міська студентська поліклініка» за адресою вул. Політехнічна, 25/29 або ж у державних, приватних лікарнях чи інших медичних закладах м. Києва.
Медичне обслуговування іноземних громадян, які тимчасово перебувають на території України, здійснюється у державних та комунальних закладах охорони здоров’я за власні кошти іноземця, зокрема за договорами медичного страхування зі страховими компаніями України.
Студенти можуть отримати медичну допомогу за направленням сімейного лікаря. Екстрену медичну допомогу надають безоплатно, без будь-яких попередніх умов та укладання декларації.
Іноземцям або особам без громадянства медична допомога надається відповідно до вимог, установлених законодавством України.
2.7. Умови для студентів з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами
У Державному торговельно-економічному університеті організація освітнього процесу осіб з особливими освітніми потребами здійснюється з урахуванням чинних норм законодавства. Для навчання та проживання таких осіб в університеті створено сприятливі умови, які постійно поліпшуються.
З метою забезпечення освітніх потреб молоді з інвалідністю та безперешкодного доступу до університету всі навчальні корпуси облаштовані пандусами, поручнями та світловими вимикачами на рівні доступу сидячої людини. Навчальний корпус А обладнаний підйомною платформою та ліфтом для осіб з обмеженими фізичними можливостями, навчальний корпус Д, Л, актова зала (конгрес-центр), гуртожитки № 2, № 4 та № 7 – пандусами для заїзду візків та поручнями. Студенти із вадами опорно-рухового апарату отримують ключі від ліфтів.
Усі основні приміщення університету мають природне освітлення, меблі та обладнання розташовані відповідно до санітарних вимог. У центральному корпусі та конгрес-центрі обладнано санвузли для осіб з обмеженими фізичними можливостями.
У гуртожитках для поліпшення умов проживання студентів з обмеженими фізичними можливостями є спеціально облаштовані кімнати (туалет та ванна зі спеціальними поручнями).
Студенти з інвалідністю (І–ІІІ групи) отримують соціальну стипендію відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1045 «Деякі питання виплати соціальних стипендій студентам (курсантам) закладів фахової передвищої та вищої освіти».
Однією із переваг ДТЕУ є матеріально-технічна база європейського рівня. Навчальні аудиторії оснащені сучасним демонстраційним обладнанням, лабораторії – необхідним устаткуванням, комп’ютерні кабінети, серед яких є аудиторії, облаштовані для вебінарів, лекційних та практичних занять. Ресурси й матеріально-технічне оснащення бібліотеки є інноваційними та відповідають потребам підготовки сучасних фахівців, надаючи простір для самостійної і командної роботи.
В університеті функціонують спеціально обладнані зони для творчої роботи учасників освітнього процесу – багатофункціональні коворкінги. Коворкінг SUTE HUB призначений для всіх, кому потрібно комфортне та затишне робоче місце для продуктивної праці, навчання, зустрічей, пошуку нових ідей, проведення переговорів, презентацій, круглих столів та майстер-класів. Сучасне комфортне приміщення об’єднує 6 різних зон – 3 робочі зони, залу відпочинку, конференц-зал та зону для переговорів, що забезпечує співпрацю 70 учасників.
Коворкінг Phygital Hub поділений на кілька робочих зон: зону «Аrt space», призначену для проведення творчих заходів та генерації ідей; зону «Mediation room», де студенти можуть вирішувати суперечки позасудовими способами, вчитися мистецтву переговорів та тонкощам дипломатії; головну залу із «зоряним небом» (неонове сузір’я Великої та Малої Ведмедиці). Зали коворкінгу оснащені всім необхідним для комфортного навчання та відпочинку.
Дистанційне навчання дає змогу впроваджувати інтерактивні технології викладання матеріалу, здобувати повноцінну вищу освіту або підвищувати кваліфікацію і має такі переваги, як гнучкість, актуальність, зручність, модульність, інтерактивність. В університеті дистанційне навчання використовують як елемент освітнього процесу, що реалізується за допомогою корпоративної платформи дистанційного навчання Moodle, численних професійно орієнтованих інформаційних продуктів, зокрема Fidelio, Amadeus Selling Platform, MapInfoPro 12.3,QD Professional, MD Office, «Мурашина логістика» тощо.
Бібліотека ДТЕУ є інформаційно-навчальним, культурно-освітнім структурним підрозділом університету з універсальними фондами документів, що сприяє розробленню і впровадженню перспективних освітніх технологій, ефективному навчанню та науково-дослідній роботі. Уся площа бібліотеки має покриття Wi-Fi.
До послуг користувачів бібліотеки – абонементи навчальної, наукової, художньої літератури, зал іноземної літератури, SMART-бібліотека, VR-студія, зал відеоконференцій та вебінарів, зал віртуальної реальності та нових надходжень літератури, зона Cybersport, зал Bibliometrics, ASK Library, читальні зали, а також комфортні зони для навчання, прослуховування лекцій, саморозвитку, локації з інтелектуальними іграми, настільним футболом, шахами та шашками.
SMART-бібліотека пропонує різні напрями діяльності для навчання та креативного проведення часу молоддю. Технічне забезпечення: SMART-wall, плазмова панель, м’які зручні пуфи для перегляду групових проєктів, виокремлена зона віртуальної реальності з окулярами VR Oculus Go та шоломами VR HTC Vive і FOCUS-3, відкритий простір для читання, інтелектуальних ігор, робочі місця з комп’ютерами.
VR-студія оснащена окулярами віртуальної реальності Oculus Go, плазмовим телевізором, SMART-wall, комфортними геймерськими кріслами та столами, ком’ютерами для індивідуальної роботи. Спеціально облаштовано локацію, що є відеостудією для блогерів та запису інтерв’ю.
Зал відеоконференцій та вебінарів – це сучасна локація для проведення відеоконференцій, семінарів, тренінгів, лекцій, вебінарів у режимі реального часу через сервіси платформ: Zoom, Microsoft TEAMS, WEBEX та інших.
Зал віртуальної реальності та нових надходжень літератури оснащений окулярами віртуальної реальності Oculus Go, плазмовим телевізором, геймерськими кріслами та столами. Він призначений для групових практичних занять студентів із використанням окулярів віртуальної реальності.
Зал Bibliometrics організує доступ до наукометричних платформ та баз даних: SCOPUS, Web of Science, Bentham Science, EBSCO, Science Direct, Springer Nature, Wiley Online Lіbrary, Research4life, порталу Financial Times та інших.
Зона Cybersport – це сучасна локація, оснащена геймерськими комп’ютерами та плазмовою панеллю з ігровою приставкою Play Station Pro. У зоні Cybersport тренуються кіберспортивні команди ДТЕУ та проводять відкриті турніри.
У читальних залах до послуг відвідувачів навчальна, наукова література, дисертації, збірники наукових праць. Облаштовано місця для самостійної роботи користувачів. Організовано відкритий доступ до літератури у фонді читального залу.
Упровадження новітніх інформаційних технологій дає змогу бібліотеці значно розширити інформаційне забезпечення користувачів, що сприяє удосконаленню якості освітнього процесу.
2.10. Організація мобільності студентів за освітніми програмами
Згідно з програмами міжнародного співробітництва за результатами відкритого конкурсу (знання іноземних мов, місце у рейтингу ДТЕУ тощо) здобувачі вищої освіти ДТЕУ можуть здобувати її за кордоном та брати участь у програмах міжнародної академічної мобільності іноземних закладів вищої освіти – партнерів університету (програми подвійного дипломування; студентський семестровий обмін), табл. 2.10.
Навчання за програмою подвійного дипломування між ДТЕУ та партнерськими університетами |
|||||
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС/Курс |
Термін навчання |
Університет (Université Grenoble Alpes) Економічний факультет |
Франція |
Менеджмент економіки для міжнародних ринків. |
англійська В2 |
бакалавр 3-й курс |
1 рік |
Бізнес-школа «Audencia» |
Франція |
Магістр з міжнародного менеджменту. |
англійська В2 |
1 курс, магістри |
1 рік |
Навчання за програмою обміну студентами між ДТЕУ та партнерськими університетами |
|||||
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС/Курс |
Термін навчання |
Технічний університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт University of Applied Sciences Wurzburg-Schweinfurt |
Німеччина |
|
англійська В2 |
бакалавр 3–4 курси |
1 семестр |
Уніерситет Пассау The University of Passau |
Німеччина |
|
англійська В2/ німецька В2 |
бакалавр 3–4 курси магістри 1 курс |
1 семестр |
Бізнес-школа «Audencia» Audencia Business School |
Франція |
|
англійська В2 |
бакалавр 3–4 курси |
1 семестр |
Краківський університет економіки Cracow University of Economics |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалавр 3–4 курси |
1 семестр |
2.11. Заклади вищої освіти – партнери університету
Між університетом та іноземними закладами вищої освіти укладено договори про співробітництво, у межах яких здійснюється партнерський обмін та навчання студентів.
Франція |
Бізнес-школа «Ауденсія» |
Польща |
Краківський економічний університет |
Німеччина |
Бамберзький університет імені Отто Фрідріха |
Латвія |
Ризький технічний університет |
Іспанія |
Гранадський університет |
Італія |
Неапольський університет імені Федеріко II |
Фінляндія |
Університет прикладних наук Ювяскюля |
Міжнародні програми і проєкти у межах Еразмус+
Назва університету |
Країна |
Спеціальність |
Іноземна мова |
ОС / Курс |
Термін навчання |
Технічний університет прикладних наук Вюрцбург-Швайнфурт University of Applied Sciences Wurzburg-Schweinfurt |
Німеччина |
|
англійська В2/ німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Бамберзький університет ім. Отто Фрідріха Otto-Friedrich-Universitat Bamberg |
Німеччина |
|
англійська В2/ німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Боннський університет University of Bonn |
Німеччина |
На вибір студента із наявних у Боннському університеті |
англійська В2/ німецька В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Люблянська школа бізнесу Ljubljana School of Business |
Словенія |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри – 1 курс |
1 семестр |
Університет прикладних наук у Нисі University of Applied Sciences in Nysa |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Щецинський університет University of Szczecin |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Гданський університет University of Gdansk |
Польща |
На вибір студента із наявних у Гданському університеті |
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Познанський університет економіки і бізнесу Poznan University of Economics and Business |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Лодзький університет University of Lodz |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Краківський університет економіки Cracow University of Economics |
Польща |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Університет прикладних наук Ювяскюля Jamk University of Applied Sciences |
Фінляндія |
Інформаційні системи та технології |
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси |
1 семестр |
Гранадський університет University of Granada |
Іспанія |
На вибір студента із наявних у Гранадському університеті |
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри 1 курс |
1 семестр |
Неапольський університет імені Федеріко II University of Naples Frederico II |
Італія |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри 1 курс |
1 семестр |
Ризький технічний університет Riga Technical University |
Латвія |
|
англійська В2 |
бакалаври 3–4 курси магістри – 1 курс |
1 семестр |
2.12. Програми англійською мовою викладання
В університеті діють 20 програм англійською мовою викладання для українських та іноземних громадян: за освітнім ступенем «доктор філософії» – «Міжнародні економічні відносини»; за освітнім ступенем «магістр» – «Міжнародна економіка», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Фінансовий менеджмент», «Міжнародний туристичний бізнес», «Проджект менеджмент», «Торговельний менеджмент», «Менеджмент та бізнес-адміністрування у сфері гостинності», «Міжнародний готельний і ресторанний бізнес», «Фінансове посередництво», «Митна справа», «Управління бізнесом», «Інформаційні технології та бізнес-аналітика», «Бренд менеджмент», «Цифрова економіка»; за освітнім ступенем «бакалавр» – «Міжнародна економіка», «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», «Міжнародний туризм» та «Готельно-ресторанна справа», «Фінансове посередництво». Навчальні програми забезпечують висококваліфіковані викладачі ДТЕУ та вчені європейських ЗВО – партнерів університету.
ДТЕУ за сприяння Федерації «Обміни Франція – Україна» здійснює підготовку з французької мови за програмою інтенсивного навчання, що створює умови для досягнення рівнів володіння іноземною мовою від А1 до В2 (відповідно до рекомендацій Комітету з питань освіти при Раді Європи щодо навчання іноземним мовам). Заняття на курсах іноземних мов проводять висококваліфіковані викладачі, що є носіями мови.
Записатися на інтенсивний курс вивчення іноземної мови можуть студенти та випускники усіх факультетів, а також викладачі та співробітники ДТЕУ. Курси безоплатні.
Випускники ДТЕУ, які оволоділи іноземною мовою рівнів В1–В2, мають змогу складати екзамен на отримання міжнародних мовних сертифікатів (DELF-DАLF, IELTS, ESOL) і брати участь у різних формах міжнародної академічної мобільності у межах угод про співробітництво з європейськими ЗВО – партнерами ДТЕУ.
Також у ДТЕУ організовано курси для підвищення рівня володіння англійською мовою до рівня В2 для науково-педагогічних працівників та аспірантів університету.
За додатковою інформацією та для запису на курси іноземних мов звертатися до відділу міжнародних зв’язків – навчальний корпус А, кім. 229, тел. (044) 531 49 51, електронна пошта: interdept@knute.edu.ua; o.karpan@knute.edu.ua
2.14. Можливості для практичної підготовки
Для забезпечення практичної підготовки здобувачів вищої освіти та їх успішного працевлаштування університетом встановлено різні форми співробітництва із профільними державними установами, організаціями, громадськими об’єднаннями, бізнес-структурами на підставі укладених меморандумів, угод про співпрацю, договорів про практичну підготовку здобувачів вищої освіти, що створюють умови для реалізації програм практики та забезпечують виконання у повному обсязі вимог, передбачених Положенням про практичну підготовку здобувачів вищої освіти та Порядком стажування на підприємствах, в установах та організаціях студентів ДТЕУ, які здобули освіту за освітнім ступенем «молодший бакалавр», «бакалавр».
ДТЕУ підтримує партнерські відносини більш ніж із 650 стейкголдерами. Партнерами університету є органи державної та місцевої влади, організації, відомства, служби, громадські організації, на базі яких здійснюється практична підготовка студентів із подальшим працевлаштуванням. Переважна більшість серед них є партнерами освітніх програм, а саме: Міністерство економіки України, Міністерство соціальної політики України, Міністерство закордонних справ України, Міністерство розвитку громад та територій України, Міністерство фінансів України, Міністерство юстиції, Державна судова адміністрація України, Державна казначейська служба України, Рахункова палата України, Антимонопольний комітет України, Пенсійний фонд України, Державна аудиторська служба України, Державна митна служба, Національний координаційний центр кібербезпеки, Бюро економічної безпеки України, Департамент кіберполіції Національної поліції України, Національне агентство України з питань державної служби, Центральне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Київ), Національний банк України, Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку України, Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, ДП «Укрметртестстандарт», Державна податкова служба у місті Києві, Департамент фінансів КМДА, Управління агропромислового розвитку Київської ОДА, Деснянська районна в м. Києві державна адміністрація, Національна академія наук України, Національна академія державного управління при Президентові України, Союз промисловців та підприємців України, Українська спілка підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств, Інститут психології НАПН України, Інститут демографії та соціальних досліджень імені М. В. Птухи НАН України, Незалежна асоціація банків України, Українська спілка автомобільного транспорту та логістики, Асоціація «УКРЗОВНІШТРАНС», ГО «Українська асоціація зовнішньої політики», Асоціація «ДІДЖИТАЛ УКРАЇНА», громадська спілка «Український кулінарний союз», Торгово-промислова палата України, Київська торгово-промислова палата, Асоціація «Український національний комітет Міжнародної торгової палати ICC Ukraine)» тощо.
Університет уклав угоди про співпрацю, зокрема, з такими комерційними компаніями та бізнес-структурами, як: Microsoft Україна, «EРАМ Systems Україна», «Буста Інк», ТОВ «Українські інформаційні технології» (Soft Serve), група компаній «BGS Solutions», ТОВ «БЕЙКЕРТІЛЛІ Україна», ТОВ «Ернст енд Янг», ТОВ «КПМГ-Україна», ТОВ АФ «ПрайсвотерхаусКуперс» (Аудит); ТОВ «Консалтингова компанія «Голден Траст», ТОВ «Грант Торнтон Легіс», ТОВ «КрестонДжі Сі Джі Аудит», ТОВ «Прем’єр Інтернешнл», ТОВ «ДБІ ХОТЕЛЗ ЕНД РЕЗОРТС» (готель «Ramada Encore»), ТОВ «СІТІ ХОЛІДЕЙ» (готель «City Holiday Resort & SPA»), ТОВ «ІНТЕРН» (готель «Опера»), ТОВ «Міжнародний діловий центр» (готель «Хілтон Київ»), ДП «ГОТЕЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ТУРИСТ», ПРАТ «ГК «БРАТИСЛАВА», ПрАТ «ГОТЕЛЬ «ПРЕМ’ЄР ПАЛАЦ», Готель «ХАЯТТ РІДЖЕНСІ КИЇВ», заміський клуб «Трипільське сонце», ТОВ «ЮКА» (готель «Хрещатик»), ПрАТ«Нові інжинірингові технології» (готель «Хаятт Рідженсі Київ»), ТОВ «Гранд менеджмент» (готель «Фермонт»), ТОВ «ХОТЕЛ ПРОПЕРТІ» (готель «Либідь»), ТОВ «Оптіма Хотел Менеджмент», ТОВ «ТРЕВЕЛ ПРОФЕШНЛ ГРУП», ТОВ «Музенідіс Тревел Україна», ТОВ «Корал тревел», ТОВ «Джоін Ап», АТ «УКРПОШТА», ТОВ «Сільпо-фуд», ТОВ «Новус Україна», ТОВ «Омега» (мережа магазинів «Варус»), група компаній «Фокстрот», ТОВ «Інтертоп Україна», ПАТ «Дитячий світ Київ», ТОВ «Декатлон Україна», ТОВ «Епіцентр-К», ПІІ «Тойота-Україна», ПрАТ «МХП», ПрАТ «Оболонь», ТОВ «ЗАММЛЕР УКРАЇНА», ТОВ «Текстиль-Контакт», АТ «ОТП БАНК», АТ «Кредобанк», АТ «Креді Агріколь Банк», АТ «Перший Український Міжнародний Банк», АТ «Ощадбанк», АТ КБ «Приват Банк», АТ «УКРСИББАНК», АТ «ТАСКОМБАНК».
Співпраця з партнерами поглиблюється, перелік партнерів постійно збільшується, що значно розширює можливості для практичної підготовки здобувачів вищої освіти початкового (короткого циклу), першого (бакалаврського), другого (магістерського), третього рівнів.
ДТЕУ розвиває дуальну форму освіти. Так, упродовж 2022–2024 рр. бере участь у пілотному проєкті з підготовки фахівців за дуальною формою освіти за спеціальностями «Харчові технології» та «Готельно-ресторанна справа» (перший (бакалаврський) рівень вищої освіти) за участю організацій та бізнес-партнерів. Перелік освітніх програм за дуальною формою здобуття освіти постійно розширюється.
2.16. Умови для творчого розвитку, занять спортом і відпочинку
У ДТЕУ створено сучасні умови для заняття різними видами спорту, розвитку особистості, творчих здібностей. Функціонує відділ культури та дозвілля центру молодіжної та інформаційної політики, до якого, зокрема, входять творчі аматорські колективи: народний студентський камерний академічний хор, студія сучасного танцю, студія вокалу та сучасної музики.
Студенти – активні учасники таких традиційних заходів, як: День університету, День знань та посвята першокурсників у студенти, Міжнародний день студента, Дебют першокурсника, Міс і Містер ДТЕУ, дні факультетів, дні донора, чемпіонат з кіберспорту, інтелектуальних ігор «Брейн-ринг», «Своя гра» та «Що? Де? Коли?», гумористично-благодійний захід «Студентська ліга», конкурс та виставка художніх робіт «SUTE Art Fest», благодійний забіг «SUTE Run», літературні студії, Консумерський фестиваль «Час діяти».
Для розвитку студентства та популяризації здорового способу життя на базі кафедри фізичної культури та спорту організовано секції з настільного тенісу, фітнесу, волейболу, плавання, бадмінтону, баскетболу, боксу, футболу, футзалу, атлетичної гімнастики, легкої атлетики, боротьби, кросфіту, фізичної реабілітації та із загальної фізичної підготовки, перетягування канату. Для великого тенісу на території університету обладнано сучасні тенісні корти зі спеціальним покриттям. Діє секція з більярду, для якої облаштовано окреме приміщення зі столами для різних видів гри. Створено належні умови для занять фізкультурою та спортом: сучасний стадіон зі штучним покриттям, спортивні майданчики, два спортивні манежі, тренажерні зали, зал боксу та боротьби, зали для фітнесу тощо.
Громадське життя у ДТЕУ насичене та різноманітне. В університеті на громадських засадах діють:
- рада студентського самоврядування університету, 6 рад студентського самоврядування на факультетах і 6 рад студентського самоврядування в гуртожитках;
- Наукове товариство студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених;
- студентські клуби – «Екоклуб», «Правничий клуб», «Юридична клініка», підприємницький «YEPClub», дебатний клуб «PolemicUnion», філософський клуб «Фенікс», «Бізнес-клуб», «Маркетинг», «SapLab», «H&SEServices», «ProgramClub», «ТРОС – творче рекламне об’єднання студентів», «Бухгалтерський клуб імені Лука Пачолі», «Клуб професійного бухгалтера», «Аудиторський клуб», «Спілка художників ДТЕУ», «Європейський клуб», Всеукраїнський рух «Молодь за права споживачів», клуб хіміків «StartinScience», «Клуб кулінарів», психологічний клуб «SAPGEN», туристичний клуб «Еверест», клуб «Сервіс», спортивні клуби з футболу, баскетболу, волейболу, боротьби тощо.
Інформацію про навчання студентів, дозвілля, заняття спортом розміщено на сайті університету (www.knute.edu.ua), офіційній сторінці ДТЕУ в соціальній мережі «Фейсбук» (за посиланням), офіційній сторінці ДТЕУ в соціальній мережі «Інстаграм» (за посиланням), офіційній сторінці ради студентського самоврядування ДТЕУ у соціальній мережі «Інстаграм» (за посиланням), Tелеграм-каналі ДТЕУ (за посиланням), офіційній сторінці ДТЕУ в ЮТУБ (за посиланням) , а також у газеті «Університет і час».